اخبار داغ

خرید ۱۸ میلیارد دلاری تیتانیوم بوئینگ از روسیه

خرید ۱۸ میلیارد دلاری تیتانیوم بوئینگ از روسیه
مدیرعامل شرکت بوئینگ آمریکا اعلام کرد: طی ۳۰ سال آینده ۲۷ میلیارد دلار از روسیه خریداری خواهد کرد که ۱۸ میلیارد دلار آن تیتانیوم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل شرکت بوئینگ آمریکا اعلام کرد: طی ۳۰ سال آینده ۲۷ میلیارد دلار از روسیه خریداری خواهد کرد که ۱۸ میلیارد دلار آن تیتانیوم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش تاس، رئیس شرکت هواپیمایی بوئینگ آمریکا اعلام کرده که در نظر دارد طی ۳۰ سال آینده ۲۷ میلیارد دلار خرید مستقیم از روسیه داشته باشد.

,

رئیس بوئینگ در روسیه و کشور‌های مشترک‌المنافع اعلام کرد از این ۲۷ میلیارد دلاری که قرار است خریداری شود ۱۸ میلیارد دلار مربوط به خرید تیتانیوم از روسیه خواهد بود.

,

در حال حاضر شرکت بوئینگ آمریکا اکثر تیتانیوم تولیدی شرکت VSMPO-Avisma روسیه را خریداری می‌کند و این قرارداد در سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد.

می‌توان تیتانیوم را با آهن، آلومینیم، وانادیم و مولیبدن، آلیاژ کرد تا ماده‌ای سخت‌تر و سبک‌تر بدست آورد که در ساخت سامانه‌های هوایی مانند موتور جت، موشک و فضاپیما، کاربرد‌های نظامی و فرایند‌های صنعتی (شیمیایی و شیمیایی-نفتی، کارخانه‌های نمک‌زدایی، کاغذ و …) خودروسازی، کشاورزی و ساخت اندام‌های مصنوعی، درون‌کاشت‌های استخوانی، ابزار‌های دندان پزشکی و ریشه درمانی، برسازی درون‌کاشت دندانی، کالا‌های ورزشی، گوهرسازی، گوشی همراه و … استفاده می‌شود.

,
,
,

 

,

منبع: فارس

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه