اخبار داغ

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا:

مردم ایران شایستگی خدمات بیشتری را دارند

مردم ایران شایستگی خدمات بیشتری را دارند
نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا گفت: این مردم در انقلاب اسلامی پیش قدم بوده و شایستگی خدمات بیشتری را دارند که باید با هم دلی و برنامه ریزی مسئولان شرایط را برای خدمت بیش از پیش به این مردم فراهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در گفت و گو با خبرنگار قرچک آنلاین اظهار داشت: وزیر بهداشت ورییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با ساخت و تکمیل بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک، یادگاری خوبی از خود به جا گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ,

وی با بیان این که این بیمارستان تا سال ۹۱ حدود ۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و تکمیل و افتتاح آن، بسیار ارزشمند است گفت: شهرستان قرچک بعد از ۵۰ تا ۶۰ سال که سابقه شهر بودن داشت با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت، صاحب بیمارستان شد.

,

نقوی گفت: این مردم در انقلاب اسلامی پیش قدم بوده و شایستگی خدمات بیشتری را دارند که باید با هم دلی و برنامه ریزی مسئولان شرایط را برای خدمت بیش از پیش به این مردم فراهم کرد.

,

وی تاکید کرد: وزارت بهداشت با تشکیلاتی که در کشور دارد و با مسئولیت عریض و طویلی باید در ترمیم شکاف های موجود ناشی از عملیاتی کردن گام های مثبتی را بردارد و با ارائه‌ اطلاعات و پیش‌بینی‌های مربوط به آینده فرصت تأثیرگذاری را مهیا و وضعیت پویاتری را فراهم کند.

,

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا تصریح کرد: در طرح تحول نظام سلامت زیرساخت های خوبی در نظام ارائه خدمات ایجاد شده و با اجرای نظام ارجاع می توان از این زیرساخت ها به بهترین شکل ممکن برای ارائه خدمت به مردم استفاده کرد.

,

وی در پایان گفت: مهم این است که این مسیر را ادامه بدهیم و از همه‌ی ظرفیت‌ها استفاده کنیم چرا که اجرای زیر ساخت ها مسیری است که می‌تواند نظام سلامت ما را هم کارآمد کند و هم به عنوان یک الگو به دنیا معرفی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه