اخبار داغ

فریاد مردم بلهزار پایین و مسکن مهر جمعه بازار از بی آبی+تصاویر

فریاد مردم بلهزار پایین و مسکن مهر جمعه بازار از بی آبی+تصاویر
فریاد مردم بلهزار پایین و مسکن مهر جمعه بازر یاسوج گوش فلک را کرد کرد و مسئولان ما هنوز نشنیده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس،مردم بلهزار پایین و مسکن های مهر جمعه بازار این روزها در وضعیتی به سر می برند که کمتر آب دارند در حقیقت آن غذا و بهداشتی که باید باشد نیست و بدترین شرایط را خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

تعدادی از مخاطبین صبح زاگرس با ارسال تصاویری خواستار پیگیری این موضوع از طریق مدیران آبفا شوند. آنچه در زیر امده است گوشه ای از اظهارات اهالی این دو منطقه از شهر یاسوج است که برای این پایگاه خبری ارسال کرده اند:

, صبح زاگرس,

 

,

گویا فریاد اهالی این دو منطقه به گوش مسئولان نمی رسد و هیچ مسئولی قصد پیگیری این موضوع را ندارد و اهالی مسکن مهر جمعه بازار و بلهزار پایین باید همچنان منتظر بمانند که آیا آب لوله آنها وصل می شود یا خیر با وجود پیگیری هایی که انجام شده است اما توجهی به این موضوع نمی شود و مسئولان نیز پیگیر نیستند.

,

 

,

 تحمل این دما بدون وجود آب سخت است و مردم مجبور هستند تانک به دست در سایر مناطق بگردند و آب جمع کنند در زیر تصاویری می بینید که برای گرفتن آب و پر کردن بشکه هایشان ایستاده اند در این شرایط می طلبد که مسئولان با مدیریت مصرف سعی کنند منطقه ای نباشد که در طول روز حتی یک ساعت آب نداشته باشد.

,

 

,

قطعی های با برنامه آب  خوب است اما اینکه یک منطقه مثل بلهزار پایین و مسکن مهر جمعه بازار یاسوج 48 ساعت آب نداشته باشد بی توجهی به حقوق شهروندی است  حداقل روزی 6 ساعت  داشتن آب نیاز است اما اینکه اینگونه سهمیه بندی شود مناسب نیست چرا که بهداشت و زندگی مردم در گرو آب است اگر نباشد مختل می شود.

,

, ,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه