اخبار داغ

رئیس اتحادیه رانندگان کهگیلویه و بویراحمد:

مشکلات کامیون داران در حال برطرف شدن است/مقابل افراد سوء استفاده کننده می ایستیم و با آن ها برخورد خواهیم کرد

مشکلات کامیون داران در حال برطرف شدن است/مقابل افراد سوء استفاده کننده می ایستیم و با آن ها برخورد خواهیم کرد
اردشیری درباره کسانی که قصد داشتند از این شرایط سوءاستفاده کنند گفت: مخالف هر گونه دخالت و اقدامات این افراد به خاطر نظام جمهوری اسلامی هستیم و جلوی افراد غیر را خواهیم گرفت و با آن ها برخورد خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس در ماه های اخیر برخی از کامیون داران در سراسر کشور نسبت به برخی از مسائل حوزه کاریشان از جمله کمبود قطعات، بیمه تکمیلی، نرخ کرایه و دیگر مسائل مطالباتی داشتند و از آن موقع تاکنون نیز اقداماتی از سوی مسئولان به منظور برطرف کردن دغدغه های آن ها انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,



رئیس کانون انجمن های صنفی کارگری رانندگان سواری و کرایه ای بین شهری کشور در گفتگو با صبح زاگرس درباره مشکلات کامیون داران گفت: از اول هفته جاری تا روز گذشته چندین جلسه با وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور، معاونت روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره این مشکلات داشتیم.

,
,
, صبح زاگرس,



عادل اردشیری بیان کرد: تا اندازه ای این مشکلات حل شده است و بقیه موارد نیز در کمیسیون های اجتماعی، امنیت ملی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حال پیگیری هستند، البته این موارد را در جلسه شورای ترافیک استان مطرح کردم به خصوص در بحث مسافربری امنیت شغلی ندارند.

,
,
,

 

,

وی درباره کسانی که قصد داشتند از این شرایط سوءاستفاده کنند گفت: مخالف هر گونه دخالت و اقدامات این افراد به خاطر نظام جمهوری اسلامی هستیم و جلوی افراد غیر را خواهیم گرفت و با آن ها برخورد خواهیم کرد.

,

 

,

اردشیری در ادامه گفت: مشکل بیمه تکمیلی کامیون داران برطرف شد، مشکلی دیگری در زمینه کمبود لاستیک وجود داشت که مسئولین قول داده اند که به زودی تهیه کنند و در اختیار استان ها قرار دهند.

,

 

,

رئیس اتحادیه رانندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان درباره نرخ کرایه ها نیز گفت: در بخش مسافربری بین شهری افزایش 20 درصدی اعمال شد و در بخش کامیون داران بین شهری نیز 20 درصد افزایش کرایه تصویب شد و گوشه ای از مشکلات آن ها حل شد، موارد دیگری از جمله تن بر کیلومتر بود که کارشناسان راهداری در حال پیگیری موضوع هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه