اخبار داغ

بنا بر اعلام مونچی

بکر را از حالا لیورپولی بدانید

بکر را از حالا لیورپولی بدانید
مدیر باشگاه آ اس رم ایتالیا اعلام کرد که مراحل انتقال بکر از پایتخت ایتالیا به شهر بندری انگلیس نهایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مونچی، مدیر باشگاه آ اس رم ایتالیا به شایعات انتقال آلیسون بکر، دروازه‌بان تیم رم به لیورپول واکنش نشان داد و به نوعی این شایعه را امری واقعی خواند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طبق اخبار منتشر شده در رسانه های ایتالیایی و انگلیسی، برای این نقل و انتقال پیشنهاد 70 میلیون پوندی لیورپولی‌ها خیلی وسوسه‌انگیز بوده و بر همین اساس به زودی بکر را با پیراهن سرخ آنفیلد شاهد خواهیم بود.

,

مونچی دراین باره تاکید کرد: هنوز در مورد جدایی بکر از رم و انتقالش به لیورپول چیزی را با این بازیکن نهایی نکرده‌ایم اما مذاکرات جدی ما با سران باشگاه لیورپول در این زمینه صحت دارد و روند گفت‌وگو ها هم خیلی خوب بوده و به نوعی می توانم بگویم که بکر خیلی به لیورپول نزدیک شده است.

,

وی ادامه داد:پیشنهادی که لیورپولی ها به ما دادند خیلی وسوسه انگیز بود. ما برای فروش بکر همه جوانب مثبت و منفی را در نظر گرفته ایم. در واقع موافقت ما با جدایی بکر نشان از عدم جاه طلبی‌مان در رم ندارد بلکه ما معتقدیم باید ساختار قوی و منسجمی داشته باشیم. از زمانی که من مدیر تیم شدم چنین تفکری را در رم حاکم کردم و حالا هم معتقدم که در همین راستا در حال حرکت هستیم.

,

مونچی تاکید کرد: به زودی و به صورت رسمی انتقال بکر یه تیم لیورپول اعلام خواهد شد. در واقع لیورپولی ها قیمت خرید بکر را به ما اعلام کردند و ما هم تصمیم گرفتیم که این بازیکن را بفروشیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه