اخبار داغ

امسال هم نیاز به واردات گندم نداریم

امسال هم نیاز به واردات گندم نداریم
یک مقام مسئول گفت:براساس آخرین آمار ۵ میلیون و ۸۰۰ هزارتن گندم با ارزش بالغ بر ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشگاه خبرنگاران، اسماعیل اسفندیاری پور مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی درباره آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم، اظهار کرد: براساس آخرین آمار، ۵ میلیون و ۸۰۰ هزارتن گندم با ارزش بالغ بر ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی از پرداخت ۵۰ درصد مطالبات گندمکاران (که تا ۲۲ تیرماه وارد سامانه شد) خبر داد و گفت: همچنین صددرصد مطالبات گندمکاران که از ابتدای فروردین تا ۲۲ اردیبهشت گندم تولیدی خود را تحویل مراکز دولتی دادند، پرداخت شد.

,

اسفندیاری پور با بیان اینکه روزانه ۱۰۰ هزارتن گندم از استان‌های غرب و شمال غرب خریداری می‌شود، افزود: طبق روال سال‌های گذشته، خرید تضمینی گندم تا پایان آبان ماه از کشاورزان ادامه خواهد داشت.

,

به گفته این مقام مسئول با توجه به کیفیت مناسب گندم‌های تولیدی وذخیره سازی مناسب محصول، نیازی به واردات گندم در سال جاری نداریم.

,

مجری طرح گندم در پایان در توصیه‌ای به کشاورزان تصریح کرد: از گندمکاران تقاضا داریم که گندم تولیدی خود را تحویل مراکز خرید و بازرگانی غله دهند و از آتش زدن بقایای گندم در مزارع خود اجتناب کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه