اخبار داغ

همزمان با آغاز دهه کرامت؛

مرز عاشقی در سیستان و بلوچستان میزبان زائران غیر ایرانی/ورود 1150 زائر پاکستانی از مرز میرجاوه

مرز عاشقی در سیستان و بلوچستان میزبان زائران غیر ایرانی/ورود 1150 زائر پاکستانی از مرز میرجاوه
مسئول پایانه مرزی میرجاوه از ورود بیش از ۱۱۵۰ زائر پاکستانی از طریق مرز میرجاوه به کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از عصرهامون، چند سالی است که زائران پاکستانی عتبات عالیات، برای رسیدن به مقصد از راه زمینی، از میان کشور ایران عبور کرده و در طی این مسیر به حرم و زیارتگاه های امام زادگان و حضرت امام رضا(ع) مراجعه و مدتی را به راز و نیاز با خداوند مشغول می شوند.
در این راستا سیستان وبلوچستان یکی از موکب های پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین حسینی است که همه ساله در ایام مختلف شاهد ورود هزاران نفر زائر از طریق مرز میرجاوه است.
 
ورود بیش از ۱۱۵۰ زائر پاکستانی عتبات عالیات از مرز میرجاوه به کشور
مسئول پایانه مرزی میرجاوه از ورود بیش از ۱۱۵۰ زائر پاکستانی به کشور خبر داد.
 رضا کیخا در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: در ایام دهه کرامت  تاکنون بیش از هزار و 150 زائر پاکستانی با ۱۶ اتوبوس از طریق مرز میرجاوه وارد خاک کشور شده اند تا راهی زیارت امام رضا(ع) و عتبات عالیات شوند.
وی ادامه داد: ورود این زائران پاکستانی به خاک ایران اسلامی در این مدت با اتوبوس و پای پیاده انجام شده و ورود زوار کماکان ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: ورود زوار پاکستانی به کشور در طول سال تداوم دارد اما در مناسبت های مختلف بیشتر شده و در ایام محرم و صفر نیز ورود زوار پاکستانی به کشور برای سفر به کربلای معلی و شرکت در مراسم اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.
شایان ذکر است حدود دو سال است که مردم منطقه نیز در محل پایانه حضور داشته و به پذیرایی از زائران پاکستانی مشغول می باشند و این کار تنها با هزینه خیرین و مردم شیعه و سنی میرجاوه و دیگر نقاط استان سیستان و بلوچستان صورت می گیرد.
 
انتهای پیام//

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
, ورود بیش از , ۱۱۵۰, زائر پاکستانی عتبات عالیات از مرز میرجاوه به کشور,
,
, عصرهامون,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه