اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان:

287 نفر شبیه هم در بهارستان وجود دارند/ با فعالیت غیرقانونی مهدهای قرآنی برخورد می شود

287 نفر شبیه هم در بهارستان وجود دارند/ با فعالیت غیرقانونی مهدهای قرآنی برخورد می شود
رئیس اداره بهزیستی بهارستان گفت: برخی کانون‌های قرآنی در بهارستان تحت عنوان مهد قرآنی فعالیت می کنند که فعالیت این مراکز غیرقانونی می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله لطیفیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به اینکه در بهارستان 287 نفر شبیه هم وجود دارند، بیان داشت: در حال حاضر ۱۹ خانواده دارای فرزند سه قلو و ۱۱۵خانواده دارای فرزند دو قلو در شهرستان بهارستان ساکن می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی همچنین در رابطه با مهدهای قرآنی فعال در سطح شهرستان بهارستان، تشریح کرد: فعالیت کانون‌های قرآنی فعال در بهارستان تحت عنوان مهد قرآنی غیر قانونی می باشد و به زودی با این مراکز برخورد قانونی خواهد شد.

,

لطیفیان در ادامه به نحوه فعالیت و نظارت بر روی مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌های شهرستان بهارستان اشاره کرد و عنوان داشت: مجوز فعالیت مهدهای کودک توسط اداره بهزیستی صادر می شود اما مجوزه فعالیت پیش دبستانی‌ها از سوی اداره آموزش و پرورش صادر می گردد.

,

وی با بیان اینکه باید در مهدکودک‌ها و مراکز آموزشی مهارت‌های زندگی به کودکان آموزش داده شود، تصریح کرد: بدون شک این مهارت‌ها، توانایی‌هایی می باشند که به ما در موقعیت‌های مختلف برای رفتار و تصمیمی عاقلانه و صحیح کمک می نمایند.

, وی با بیان اینکه باید در مهدکودک‌ها و مراکز آموزشی مهارت‌های زندگی به کودکان آموزش داده شود، تصریح کرد: بدون شک این مهارت‌ها، توانایی‌هایی می باشند که به ما در موقعیت‌های مختلف برای رفتار و تصمیمی عاقلانه و صحیح کمک می نمایند.,

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به تاثیر داشتن مهارت‌های زندیگ توسط شهروندان بر روی شرایط جامعه، افزود: مهارت‌های زندگی که باید در مراکز آموزشی از کودکی به افراد آموزش داده شود، به آن‌ها کمک می کند با خود و دیگران ارتباط سازگارانه برقرار کنند و همچنین بدون توسل به خشونت در جامعه بتوانند مسائل پیش‌آمده را رفع نمایند و علاوه‌بر کسب موفقیت در زندگی احساس شادی و نشاط در جامعه وجود داشته باشد.

, رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به تاثیر داشتن مهارت‌های زندیگ توسط شهروندان بر روی شرایط جامعه، افزود: مهارت‌های زندگی که باید در مراکز آموزشی از کودکی به افراد آموزش داده شود، به آن‌ها کمک می کند با خود و دیگران , ارتباط , سازگارانه برقرار کنند و همچنین بدون توسل به خشونت در جامعه بتوانند مسائل پیش‌آمده را رفع نمایند و علاوه‌بر کسب موفقیت در زندگی احساس شادی و نشاط در جامعه وجود داشته باشد.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه