اخبار داغ

تحولات منطقه؛

وحشت صهیونیست‌ها از نزدیک شدن رزمندگان سوری به جولان اشغالی

وحشت صهیونیست‌ها از نزدیک شدن رزمندگان سوری به جولان اشغالی
رزمندگان سوری در ادامه عملیات خود در استان‌های درعا و قنیطره توانستند چند منطقه مهم و راهبردی را تحت کنترل خود دربیاوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان سوری در ادامه عملیات خود در محور شمال غربی و غربی استان درعا توانستند با پشتیبانی هوایی و توپخانه، چند منطقه مهم و راهبردی ازجمله «خربه الطیر، الشیخ سعد، ارتفاع عشتره، ارتفاع جابیه و ...» را تحت کنترل خود دربیاوردند و ده‌ها تروریست را کشته و زخمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

به گفته منابع میدانی، شمار زیادی از تروریست‌های موجود در منطقه از ترس کشته شدن به مناطق شمال و شرقی استان قنیطره متواری شدند.

,

بر اساس اعلام سایت خبری «اعلام الحربی» وابسته به جبهه مقاومت، رزمندگان سوری در 24 ساعت گذشته همچنین موفق شدند مناطق «قرقس، السکریه، ارتفاع ام حوران، ارتفاع الهش و تیپ 112» موجود در اطراف شهر نوی را تحت کنترل خود دربیاوردند و خسارت سنگینی را به تروریست‌ها وارد کنند.

,

هم‌زمان با نزدیک شدن آزادسازی کامل استان درعا، گروه‌های تروریستی موجود در استان قنیطره اعلام کردند که خواهان مذاکره و ایجاد صلح با دولت سوریه هستند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، بر اساس توافق اولیه صورت گرفته، قرار است گروه‌های تروریستی موجود در استان قنیطره بعد از تحویل دادن سلاح‌های سنگین خود، مناطق را به مقصد شمال سوریه ترک کنند.

,

درصورتی‌که تروریست‌ها به‌طور کامل استان قنیطره را تخلیه کنند، ارتش سوریه با ورود به این استان بار دیگر بعد از گذشت حدود هفت سال به مرز جولان اشغالی خواهد رسید.

,

رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی تسلیم شدن تروریست‌ها در استان قنیطره و رسیدن ارتش سوریه به مرز جولان اشغالی را بزرگ‌ترین شکست این رژیم در چند سال گذشته در مقابل جبهه مقاومت توصیف کرده‌اند.

,

رزمندگان سوری در حال حاضر بیش از 90 درصد از استان درعا شامل مناطق شمالی، غربی، مرکزی و شرقی را تحت کنترل خود دارند.

,

گروه‌های تروریستی «جبهه النصره، داعش، ارتش آزاد و ...» تنها بخش کوچکی از مناطق شمال غربی و جنوب غربی استان را تحت اشغال خود دارند.

,

انتهای پیام/ اعلام الحربی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه