اخبار داغ

نزاع دسته جمعی در نهاوند یک کشته بر جای گذاشت/ دستگیری 12 نفر+ تصاویر

نزاع دسته جمعی در نهاوند یک کشته بر جای گذاشت/ دستگیری 12 نفر+ تصاویر
در یک نزاع دسته جمعی در میدان امام شهر نهاوند متاسفانه یک نفر کشته شد و 9 نفر مجروح شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، بامداد امروز جمعه بین تعدادی جوان نزاع دسته جمعی اتفاق افتاد که در این حادثه یکی از طرفین دعوا با سلاح شکاری ساچمه ای به طرفهای مقابل شلیک می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

در این حادثه که در میدان امام نهاوند رخ داد بر اثر این تیراندازی تعداد 10 نفر مجروح شدند و به بیمارستان منتقل شدند که امروز یکی از مجروحان متاسفانه در بیمارستان ملایر فوت کرد.

,

, ,

سرهنگ احمد ساکی فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در این مورد گفت: این درگیری بین جوانان دو روستای بخش گیان نهاوند اتفاق افتاد و مجروحان نیز به بیمارستان منتقل شدند و درگیری با حضور پلیس خاتمه یافت.

,

وی افزود: علت و انگیزه این درگیری با حضور مقام قضایی در دست بررسی است.

,

, ,

وی ادامه داد: در این درگیری ۱۲ نفر هم دستگیر شدند.

,

مومنعلی دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند نیز در این زمینه گفت: در نزاع دسته‌جمعی در شهرنهاوند پسر جوانی به قتل رسید و تعداد۹نفر دیگر دچار مجروحیت شدند.

,

وی گفت: تعداد10 نفرجوان در یک نزاع دسته‌جمعی طایفه ای دچار مجروحیت شدید شده بودن به بیمارستان آیت الله علیمرادیان منتقل شدند.

,

, ,

مدیر شبکه بهداشت ودرمان نهاوند افزود: پس از ارزیابی و کمکها اولیه ۸نفرآنها تحت عمل جراحی قرارگرفتن که خوشبختانه وضعیت حال عمومی آنها خوب است.

,

وی بیان داشت: 2 نفر از مجروحین که وضعیت حال عمومی شدیدی داشتن به ملایر اعزام شدن که متاسفانه به علت شدت جراحات وارده یکی از این مجروحین جوان جان خودش را از دست داده است.

,

 

,



,
,
, ,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه