اخبار داغ

احتمال وجود سیلاب و رواناب در جنوب سیستان و بلوچستان

احتمال وجود سیلاب و رواناب در جنوب سیستان و بلوچستان
رئیس گروه هشدار و پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان از پیش بینی وقوع رگبار، رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای و تگرگ تا اوایل هفته آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: براساس نقشه های همدیدی وآینده نگری، تا اوایل هفته آینده شرایط برای رشد ابرهای همرفتی و رگبارورعدوبرق، بادشدید لحظه ای در ساعات بعدازظهر در جنوب استان مهیاست و در این خصوص جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی همچنان پیش بینی می شود.
وی ادامه داد:با توجه به احتمال جاری شدن روان آب در جنوب استان مهیا است، ضروری است از اسکان، تردد و شنا در رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود.
وی تاکید کرد: بادهای 120 روزه در شهرستان های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز تا پایان هفته آینده ادامه دارد و این فعالیت در  روز شنبه شدت وزش باد با شدن بیشتری خواهد بود.
ملاشاهی گفت: در ساعات اولیه روز بادوگردوخاک در برخی نقاط وزش بادشدید و گردوخاک وجود خواهد داشت، ازنظر دمایی تا اواخر هفته آینده شاهد تداوم هوای گرم درسطح استان خواهیم بود.  
وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی در جنوب استان در اطراف شهرستان سرباز با 13 میلی متر به ثبت رسیده است.
رئیس گروه هشدار و پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: گرمای هوا تا پایان هفته آینده در این استان تداوم دارد.

انتهای پیام//

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه