اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

عملیات افتخار آفرین مرصاد طومار منافقین را برای همیشه پیچید

عملیات افتخار آفرین مرصاد طومار منافقین را برای همیشه پیچید
امام جمعه زنجان با اشاره به ماندگاری عملیات افتخار آمیز مرصاد در تاریخ انقلاب اسلامی گفت: بعد از پذیرش قطعنامه، منافقین با تمام تجهیزات به کشور ما حمله کردند که در عملیات مرصاد شکست خوردند و طومارشان برای همیشه برچیده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت‌های هفته اظهار کرد: چهارشنبه هفته آینده سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) بوده که این روز برای ملت ایران روز بزرگی بوده و این روز را به ملت ایران تبریک عرض می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی 29 تیر ما سال 1343 را یکی از روزهای ننگین در تاریخ ایران عنوان کرد و افزود: در این روز لایحه کاپیتولاسیون به تصویب رسید که این روز یکی از روزهای ننگین در تاریخ ایران بشمار می‌رود.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امام راحل به این لایحه اعتراض شدید کردند و فرمودند که با این لایحه عظمت و ملت ایران از بین رفت افزود: همچنین امام فرمودند مستشاران نظامی آمریکا با کارمندا و خدمه‌هایشان هر جنایتی که در ایران مرتکب می‌شوند موصون هستند و همچنین فرمودند که ای مسئولان و مردم من احساس خطر میکنم ای سران اسلام و ای علمای قم و نجف به داد اسلام برسید و بعد فرمود آمریکا و شوری هر یک بدتر از یکدیگر هستند.

,

وی به سالروز عملیات افتخار آمیز مرصاد اشاره و ابراز کرد: این عملیات یکی از افتخار آمیز‌ترین عملیاتی است که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده است.

,

آیت الله خاتمی عنوان کرد: عملیات مرصاد که در تاریخ پنجم مرداد ماه سال 67 در منطقه چهارزبر کرمانشاه، با ایستادگی رزمندگان اسلام در برابر منافقان کوردل پیروزی تاریخی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

,

وی با بیان اینکه عملیات مرصاد به دشمنان ثابت کرد که ایران مانند همیشه پایبند به ارزشهای نظام جمهوری اسلامی و ولایت است، گفت: رزمندگان اسلام با جانفشانی خود نشان دادند که همواره در برابر هرگونه نفاق و کفری که نظام الهی را تهدید کند، با جان و مال خود می‌ایستند و تا ریشه کن کردن واقعی آن از پا نمی‌نشینند.

,

امام جمعه زنجان بیان کرد: آمریکا در اهداف با کمک به صدام نتوانست کاری از پیش ببرد و تجهیز کردن منافقان خواست به هدف نهایی خود که همان از بین بردن انقلاب بود برسد ولی رزمندگان انقلاب مانع رسیدن آمریکا به هدف شومش شدند.

,

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند« حج یک میدان عملی است که آمیختگی دین و سیاست، دنیا و آخرت، و معنویت و مادیت را نشان می‌دهد.»
وی بیان کرد: همچنین رهبر انقلاب در بیانات خود فرمودند« در حج هم تضرع هست، هم دعا و توسل و گریه هست، هم طواف و سعی و نماز هست، و هم اجتماع مردم؛ این خیلی مهم است و
سرزمین مکه برای همه‌ مسلمانان بوده و نباید کسانی فکر کنند هر طوری که می‌خواهند در این سرزمین رفتار کنند. همه‌ مسلمانان نسبت به مکه و مدینه حق یکسانی دارند.»

,
,
,

خاتمی بیان کرد: مقام معظم رهبری همچنین در این دیدار فرمودند«آن کسانی که سیاست را از اسلام جدا می‌کنند، اسلام را نفهمیده‌اند.کسی نباید نسبت به مفاهیم حج و نکته‌هایی که در حج وجود دارد جلوگیری و ممانعت کند. آن حکومتی که از این مفاهیم جلوگیری می‌کند، در حقیقت «صد عن سبیل‌الله» می‌کند. کعبه متعلق به همه‌ مسلمانان است.»

,

وی در ادامه عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیات خود به مشکلات فعلی کشور اشاره کردند و فرموند «مطمئن هستم همه مشکلات قابل حل است و اراده ملت ایران در برابر دشمن همیشه پیروز است و دولت با داشتن عزم راسخ٬ تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان و روحیه جهادی و با همراهی آهاد مردم و تصمیم جدی از جمله مواردی است که سبب حل مشکلات در کشور می‌شود».

,

امام جمعه زنجان بیان کرد: همچنین مقام معظم رهبری تاکید کردند رسانه‌های کشور و تریبونهای عمومی در اتتقال تصویر درست از اقدامات دولت کوشا باشند.

,

وی در پایان تبعیض و مسئله فساد از جمله مواردی عنوان کرد که برای مردم ناخوشایند است گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به مسئله فساد و برخورد با آن را تاکید فرمودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه