اخبار داغ

امام جمعه پیشوا تاکید کرد؛

جلوگیری از تحصن و تجمع با اقدام به موقع مسئولان

جلوگیری از تحصن و تجمع با اقدام به موقع مسئولان
امام جمعه پیشوا گفت: اقدام به موقع مسئولان و علاج واقعه قبل از وقوع از تحصن و تجمع‌های مردم جلوگیری می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام روح‌الله باقری با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه اظهار داشت: با تحریم‌های فراوان علیه کشور ما به نظر می‌رسد روز به روز این فشارها بیشتر خواهد شد و باور رهبری به مبارزه ملت و صبر در برابر ثحریم‌ها و مشکلات اقتصادی کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: اعتقاد رهبری بر این است که دولت با این شرایط ، از گردنه‌های سخت فشار و تحریم‌ها به شرط داشتن اراده و کارکردن و خودباوری با موفقیت عبور کند.

,

امام جمعه پیشوا افزود: بر سرکار ماندن مدیر ترسو،بی سیاست و ناتوان که جرات قدم بر داشتن و اجرای اقتصاد مقاومتی را نداشته باشد قطعا هیچ کمکی به بهتر شدن شرایط امروز کشور ما نخواهد کرد.

,

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب حمایت خود را از دولت اعلام کرده است و دولت بداند مردم و رهبری پشت سرشان هستند اما مردم به مدیرانی نیاز دارند که روحیه انقلابی و تلاش شبانه روزی برای نجات از بحران ها داشته باشند.

,

حجت‌الاسلام باقری در بخش دیگری از این گفت‌وگو خواهان ارتباط تنگاتنگ مردم با مسئولان شد و بیان داشت: مدیر نباید پشت دوربین با مردم حرف بزند و از  رو در رو شدن با مردم خودداری کند، تمام استانداران، فرمانداران، مدیران کل و نمایندگان مردم باید در بطن مردم و کوچه و بازار بروند.

,

وی گفت:معطل ماندن در باب برجام آمریکایی کار اشتباهی است که چهار سال به نتیجه نرسید و این‌که حالا عده‌ای به برجام اروپایی چشم دوخته‌اند تکرار همان اشتباه است.

,

امام جمعه پیشوا برخورد با متخلفان را باعث امیدواری مردم دانست و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب چندین سال است که به‌صورت مکتوب و غیرمکتوب، علنی و غیرعلنی در باب برخورد با متخلفان و دانه درشت‌ها و کسانی که حقوق نجومی می‌گیرند تذکرات فراوانی داده است.

,

وی در ادامه افزود: در باب ارز و سکه و ماشین‌های وارداتی نیز مردم خواهان برخورد با متخلفان و برکناری کسانی است که در این اتفاقات نقش داشته‌اند.

,

حجت‌الاسلام باقری در پایان گلایه‌های مردم را به حق دانست و تصریح کرد: این‌که مردم اعتراض و تجمع داشته باشند قطعاً به ضرر مردم، مملکت، دین و زمینه سوء استفاده رسانه‌های معاند است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه