اخبار داغ

درخطبه های نمازجمعه 29 تیرماه 97استان همدان مطرح شد:

نقشه دشمنان انقلاب اسلامی ناامید کردن مردم است/ با استفاده از توان داخلی کشور را مدیریت کنیم

نقشه دشمنان انقلاب اسلامی ناامید کردن مردم است/ با استفاده از توان داخلی کشور را مدیریت کنیم
ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته؛ ضمن تبریک دهه کرامت مردم را به صرفه جویی و اسراف نکردن و رعایت عفاف در جامعه و افزودندکه نقشه دشمن در بی اعتمادی مردم به انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نافع، درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته ؛ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، به موضوعات مختلف ازجلوگیری از اسراف، رعایت عفاف، نقشه دشمن بی اعتماد کردن مردم به انقلاب است و با تیرک هفته کرامت اشاره نمودند.
شهرستان همدان :

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
, شهرستان همدان :, شهرستان همدان :,

اسراف شایسته یک جامعه مسلمان نیست / در مهمانی ها اسراف غوغا می کند

امام جمعه موقت گفت :در پوشاک و خوراک اسراف داریم و این شایسته یک جامعه مسلمان نیست ، مقداری باید در تفریح و دکوراسیون منزلمان باید صرفه جویی کنیم .

امام جمعه موقت همدان در خطبه ها گفت : مسلم و شبعه و غیره و غیره براداران و خواهران یکی از آیاتی که اسلام مبارزه سخت داشته از اول تا الان مصرف اسراف است یعنی زیاده روی کردن که در بسیاری از مسایل زندگی من و شما نمازگزار وجود دارد .


وی ادامه داد :مخصوصا که حالا زمین و آسمان صدا می زند از اسراف دست بردارید در آب خیلی اسراف داریم و دور ریزی زیاد داریم ،در حالی که بعضی یک لیوان آب خوردن پیدا نمی کنند بعضی مترها معکب آب را هدر می دهیم .
حجت الاسلام جوادی بیان داشت: برق هم بدین صورت است و به محض اینکه رادیو و تلویزیون روشن می شود اعلام می کنند اگر حتی یک لامپ خاموش شود نیاز ما از برق برطرف می شود و با قطعی مواجه نمی شویم .

, اسراف شایسته یک جامعه مسلمان نیست / در مهمانی ها اسراف غوغا می کند, اسراف شایسته یک جامعه مسلمان نیست / در مهمانی ها اسراف غوغا می کند,
,
,
,
,
,
,
,
,


شهرستان رزن:
رهبری فرمودند به غیر از امریکا با همه باید ارتباط برقرار کنیم


نماز  جمعه شهزستان رزن به امامت حجت الاسلام مولازاده در نصلی این شهر برگزار شد.

,
, شهرستان رزن:
رهبری فرمودند به غیر از امریکا با همه باید ارتباط برقرار کنیم
,
,
,
,

امام جمعه رزن با بیان اینکه بایستی نسبت مباحث شرعی در زندگی حساسیت داشته باشیم ادامه داد: فیلم عروسی همدیگر را نگاه کردن را  توجیه می کنند.این بی حیایی است.شهوت چشم و زنای چشم نگاه کردن به محرمات است.

,

مولازاده ادامه داد:این‌چشم از مجرای طبیعی خودش خارج می شود.اولین موضع گناه چشم است .

,


وی ادامه داد:اعتماد و امتیازاتی که رهبری به دولت دادند انتظارات را از دولت بالا برده است و دولت باید تمام تلاش خود را انجام دهد.

,
,

وی گفت رهبری فرمودند به دولت باید کمک کرد در دولت دولت نظام اسلامی است و همه باید دولت را حمایت کنیم.بلکه مسائل کشور ما را حل کنند.حرف ما این است که معطل مذاکرات با اروپا نباشیم و با استفاده از توان داخلی کشور را مدیریت کنیم.

,

مولازاده افزود:رهبری فرمودند به غیر از امریکا با همه باید ارتباط برقرار کنیم.سفر ولایتی نشان دهنده ابتکار نظام و دولت است .این سفر نشان داد که ما دست بسته نیستیم.این عزت و عظمت با این سفرها و ارتباط گیری ها نمایان می شود.

,


شهرستان اسدآباد:

,
, شهرستان اسدآباد:, شهرستان اسدآباد:,

زکات زیبایی رعایت عفت است/دستگاه قضا و پلیس برای خشکاندن ریشه فحشا و بدحجابی وارد عمل شوند/دولتمردان عراق نسبت توطئه دشمن هوشیارانه عمل کنند

, زکات زیبایی رعایت عفت است/دستگاه قضا و پلیس برای خشکاندن ریشه فحشا و بدحجابی وارد عمل شوند/دولتمردان عراق نسبت توطئه دشمن هوشیارانه عمل کنند, زکات زیبایی رعایت عفت است/دستگاه قضا و پلیس برای خشکاندن ریشه فحشا و بدحجابی وارد عمل شوند/دولتمردان عراق نسبت توطئه دشمن هوشیارانه عمل کنند,

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه اسدآباد، با اشاره به درسهایی از قرآن در خصوص حجاب و عفاف، اظهار کرد: یکی از دستورات خداوند به زنان و مردان مومن دوری از چشم چرانی و حفظ عفت چشم است.

,

وی بااشاره به عصر برهنگی در عالم غرب و شرق، تصریح کرد: امروز اکثر دختران و زنان جامعه ما در سطح کشور پوشش خوبی ندارند و این نشان می دهد که نسبت به آیه ای از سوره نور و متن دین اسلام عمل نشده است.

,

امام جمعه اسدآباد گفت: برای خشکاندن ریشه فحشا و منکرات باید جامعه اصلاح شود و عفت و حجاب رعایت شود و لازم است که دستگاه قضا، پلیس و دولت وارد شود.

,


وی با بیان اینکه زیبایی زکات دارد و زکات آن رعایت عفت است، افزود: جوانان باید در جوانی پاک بودن خود را داشته باشند و البته این امر یک توفیق الهی است.

,
,


حسینی مجد با اشاره به دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا(ع)، بر برگزاری جشن و سرور به همین مناسبت تاکید کرد.

,
,


وی به اوضاع نابشامان عراق اشارهکرد و گفت: نباید دولتمردان عراق از توطئه دشمن در این زمینه غافل شوند و باید هوشیارانه عمل کنند، علما باید مدیریت کنند که وحدت بین ایران و عراق لطمه وارد نشود.

,
,


امام جمعه اسدآباد استقرار میز خدمت در مسجد جامع را از سوی مسئولان شهرستان یک حرکت مناسب و بی سابقه خواند و گفت: باید این حرکتها تداوم داشته و مسئولان پای درد دل مردم نشسته و برای حل مشکلات مردم برنامه ریزی شود.

,
,

شهرستان کبودراهنگ:

امام جمعه کبودراهنگ در خطبه های نماز جمعه کبودراهنگ روز ۲۹ تیر۹۷ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه حادثه منا ،خواستار رسیدگی به حقوق شهدای منا شد و در ادامه افزود: با وجود اینکه برخی مردم برای نان شب شان محتاج هستند و به سختی زندگی خود را می گذرانند و با وجود این تلویزیون انحصار ۲ تن سکه توسط یک نفر اعلام می کند .آیا این خبر اعتقادات مردم را خدشه دار نمی کند؟!. وی در ادامه افزود: امید به آینده با اخلاس ها،دزدی ها و عدم برخورد با آنان محقق نخواهد شد.
حاج آقا باقری با اشاره به برجام گفت:در نظام آفرینش همه چیز دارای نظم و زمان معین و تقدیر می باشد. برای مثال کشاورزی که بذری می کارد زمان معین برای حاصل آن وجود دارد. ولی بذری که توسط کشورهای اروپایی و آمریکا کاشته شد با توجه به پیش بینی رهبر انقلاب ثمری نداشته و نخواهد داشت .زیرا مانند بذری است که مغز آن خورده شده است و حداقل حقوق ملت ایران تامین نشده است.
از ثمرات برجام می توان به آمادگی ایران برای همکاری و عدم تمایل به ساختن سلاح هسته ای اشاره کرد.ولی برای تولید برق ،مسائل دامپزشکی،پزشکی به انرژی هسته ای نیازمندیم.
از مضرات برجام این است که همه چیز را به برجام گره زده بودیم و رفع مشکلاتی مانند آب خوردن را به برجام سوق می دادیم.
در انتها امام جمعه ازآمریکا به عنوان دشمن درجه یک ایران و نیازمند مبارزه همیشگی یاد کرد و از کسبه شهرستان به دلیل فروش منصفانه و زیر قیمت بازار جهت رفاه حال مردم تقدیر و تشکر نمود‌.
 

, شهرستان کبودراهنگ:, شهرستان کبودراهنگ:,
,
,
,
,
,
,
,

شهرستان نهاوند:
نقشه دشمنان انقلاب اسلامی ناامید کردن مردم است

, شهرستان نهاوند:
نقشه دشمنان انقلاب اسلامی ناامید کردن مردم است
, شهرستان نهاوند:
نقشه دشمنان انقلاب اسلامی ناامید کردن مردم است
,
,

امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با طراحی گسترده در صدد ضربه زدن به مردم ایران هستند و می خواهند مردم را ناامید کنند.

,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند گفت: در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور در زمینه های مختلف پیشرفت های چشمگیری داشته است.

,

وی افزود: کشور در رمینه های مختلف پزشکی، هسته ای، نظامی و موشکی پیشرفت های بسیار زیادی داشته است که باعث حیرت جهانیان شده است.

,

امام جمعه نهاوند افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که توان دیدن این پیشرفت ها را ندارند همواره در طول این سالها در صدد القای ناکارآمدی و ناامیدی هستند و در این راه از هر نقشه ای استفاده می کنند.

,

وی بیان داشت: باید در عین اینکه پیشرفت های فراوان و چشمگیر انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود، مشکلات و مطالبات مردم نیز توسط مسئولان به جدیت پیگیری و حل شود.

,

مغیثی گفت: مسئولان باید برای حل مشکلات مردم تمام توان خود را به کار بگیرند چون در جمهوری اسلامی، مسئولان خادم و خدمتگذار مردم هستند.

,

شهرستان بهار:
 

, شهرستان بهار:,
,

امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر با تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع) دهه کرامت را دهه مبارک و فرخنده ای که می تواند منشا خیر برکت باشد خواند.

,

حجت الاسلام حاتم نیا امام رضا (ع) را امام رئوف خواند و گفت: این امام همام منشا خیر و برکت در کشور اسلامی ما می باشد و ما نیز بایدبا الگو قرار دادن زندگانی و راه و روش ایشان پیرو آن امام باشیم.

,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه