اخبار داغ

حریق در یک واحد صنعتی «خمین» دو کشته و یک مصدوم برجا گذاشت

حریق در یک واحد صنعتی «خمین» دو کشته و یک مصدوم برجا گذاشت
آتش‌سوزی در یکی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی خمین دو کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «طهرانی» فرماندار خمین در این‌باره به خبرنگار ایسنا، گفت: حدود ساعت 12.45 امروز اطلاع پیدا کردیم که یکی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی خمین دچار حریق شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان این‌که به محض اطلاع کلیه واحدهای آتش‌نشانی شهرستان و واحدهای آتش‌نشانی شهرک صنعتی و شهر خمین و قورچی باشی و روستاهایی که ماشین اطفای حریق داشتند به محل حادثه اعزام شدند و نسبت به اطفای حریق اقدام شد، اظهار کرد: از مدیریت بحران استان نیز جهت کمک درخواست شد.

,

طهرانی اظهار کرد: با توجه به سطح آتش و نوع آتش‌سوزی و این‌که این واحد صنعتی مواد شیمیایی از جمله بنزن و مواد آتش‌زا تولید می‌کرد نیاز بود که با استفاده از نیروهای فنی و خاص و ماشین‌هایی که توان اطفا از طریق فوم داشته باشند در راستای مهار حریق اقدام شود.

,

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدام مهم انجام شده خنک کردن واحدهایی بود که خطر حریق در آن‌ها وجود داشت و خوشبختانه در ساعت 15.45 اطفای حریق انجام و آتش مهار شد.

,

طهرانی در خصوص تعداد تلفات و مصدومان حادثه گفت: خوشبختانه حادثه در روز تعطیل رخ داده و کارگر زیادی در این واحد حضور نداشته اما متأسفانه دو کارگر در این حادثه دچار سوختگی شده و کشته شدند و یک مصدوم سرپایی نیز برای درمان بیشتر به بیمارستان منتقل شد.

,

به گفته وی علت حادثه هنوز مشخص نبوده و در دست بررسی است.

,

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام استانداری، سید«علی آقازاده» استاندار ضمن پیگیری، دستورات لازم را به مدیریت بحران استان و شهرستان صادر کرده است و همه عوامل و دستگاه های مربوطه در محل حضور دارند.

,

به گفته معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی، به‌منظور خاموش کردن آتش در شهرک صنعتی خمین از تمام ظرفیت شهرستان خمین، اراک و پتروشیمی شازند استفاده شده و همه در تلاش برای خاموش کردن این آتش هستند.

,

هم‌چنین به گفته غیاثی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی واحد صنعتی که دچار حریق شد شرکت «پویاصنعت» تولیدکننده حلال‌های شیمیایی است که به دلایل نامعلوم آتش گرفته است.

,

غیاثی یادآور شد: نیروهای آتش‌نشان و امدادی در محل حادثه در خمین حضور دارند و علت حادثه در دست بررسی است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه