اخبار داغ

کامیونداران با دستان خود آتش فتنه را خاموش کردند

کامیونداران با دستان خود آتش فتنه را خاموش کردند
چرخ های کامیونی که بر روی آن حمل باری از عشق و محبت و دلدادگی است با عشق به سوی مقصد کیلومترها راه پر از دردسرهای فراز و نشیب را با خود طی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از  سبلان‌ما،کامیون های یخچال دار، کامیون های خشکبار، حمل اثاثیه، حمل احشام و خیلی دیگر از کامیون های که شبانه روز به دست رانندگان انقلابی و با بصیرتی جاده های طولانی را با سختی ، گرمی و سردی خود در تمام فصول سال به جان می خرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

رانندگانی که دست فرمان هایشان دستخوش قلب های پر از مهر و محبت و مهرورزی به خاک وطن و آینده کشور می تپد و برای جهاد در راه سربلندی خاک کشورشان چرخ زندگی خود را بر روی چرخ های کامیون های خود شبانه روز به چرخه در می آورند.

,

در این میان سختی های هست که سختی های سفرهای طولانی را درون خود گم می کند و نگاه کامیون داران را به سمت مسئولان زیربط می کشاند تا شاید اندکی از سختی ها و مشکلاتشان را در امر تهیه و تامین مایحتاج سفرهایشان را بکاهند.

,

وقتی پشت سر کامیون ها در این جاده های پیج و خم زندگی حرکت می کنی، نوشته های را می بینی که همگی نشان از عشق به وطن و عشق به اهل بیت علیهم السلام را به خود نقش بسته است، نقشی که از دل یک راننده کامیون بر روی درب های کامیون نقش بسته است، در عرش الهی معنا می شود.

,

این همان دلهای پاک و رئوف کامیوندارانی است که در چند روز اخیر دست های آلوده و شیطانی می خواست با ترفندهای گمراه کننده این عزیزان را به گمراهی بکشاند و خواسته های پلید و شوم خود را برای آغاز فتنه ای دیگر آماده کند.

,

دست های شیطان زیر چرخ های کامیون داران با تقوا

,

اعتصاب رانندگان کامیون در مناطق مختلف کشور در چند هفته گذشته در تجدیدنظر دستمزد های ثابت خودشان روزنه ای شد برای جلادان و شیاطین اجنبی تا بازهم با افکار شوم خودشان برای هدایت این اعتصابات به دست بگیرند، اعتصاباتی که بحق بود با آرامی و انجام می شد با ورد دست های پشت پرده هزار جلاد و هزار اشرف کم کم رو به آشوب و اغتشاش می کشید، اما بازهم با بصیرت و آگاهی رانندگان انقلابی این روزنه ها برای دشمنان اسلام بسته شده و دست های شیاطین زیر چرخ های کامیون داران با تقوا قطع شد.

,

این اعتصابات از روز سه‌شنبه اول خرداد آغاز شده بود و بر اساس گزارشات، اعتصاب کامیون‌داران در استان‌های قزوین، لرستان، آذربایجان شرقی، مازندران و چند استان دیگر گسترش یافت تا اینکه آنها «با خودداری از حمل بار سعی کردند تامطالبات خود را به گوش مسئولان برسانند».

,

در همین حال، مسئولان نظام طی جلسات مختلف و کرر خود که از افزایش قیمت میانگین ۱۵ درصدی کرایه کامیون‌دارها و اعمال آن در سراسر کشور خبر می داد تنها یکی از مشکلات کامیون داران بود که با تعیین قیمت جدید به سرانجام رسید.

,

بازنشستگی با حداقل دستمزد، حذف یارانه حق بیمه و حق کمیسیون‌ها هم از دیگر مشکلات رانندگان کامیون بود

,

یکی دیگر از مشکلات کامیون داران، بازنشستگی با حداقل دستمزد بود که حتی رانندگان اعلام کردند حاضرند مازاد آن را خودشان بپردازند که این موضوع هم در دست پیگیری قرار گرفت و احتمالاً در آینده نزدیک به نتیجه برسد.

,

با این وجود تا کنون بسیاری از مشکلات کامیونداران حل شده و بسیاری دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم بزودی با توزیع عادلانه حمل بارها و حمایت های یارانه ای سایر مشکلات این زحمت‌کشان جهادی نیز حل شود.

,

دلال‌بازی شرکت‌های حمل ونقل اگر اجازه دهد، رانندگان و کامیونداران به حق و حقوق قانونی خود دست خواهند یافت.

,

هرچند بین ۱۵ تا ۲۰ درصد به مبلغ کرایه آنها اضافه شد اما معضل این صنف، سوءاستفاده واسطه‌هاست که نیمی از درآمد کامیونداران را به جیب می‌زنند.

,

بنا بر گزارش‌ها، رانندگان کامیون از افزایش هزینه‌های مرتبط با کار خود در شرایطی که کرایه‌بار ثابت مانده‌ است، گله‌مندند و اعتقاد دارند که این کار دیگر برایشان صرف اقتصادی ندارد.

,

مدت‌هاست که کرایه بار ثابت مانده، تعرفه‌ها را بالا نبرده‌اند؛ در حالی‌ که هزینه‌های لوازم یدکی و قطعات، روز به روز زیاد شده؛ علاوه بر این، حق بیمه‌ای که به تامین اجتماعی می‌پردازیم نیز افزایش یافته‌ است.

,

در این شرایط سازمان حمل‌ونقل و راهداری در برخی استان‌ها «میزان بار مجاز کامیون‌داران را نیز حدود چهار تن در هر بار کاهش داده و این به معنای کاهش نرخ بار برای کامیون‌داران بود.

,

با وجود همه این مشکلات طی پیگیری های اخیر مطالبات کامیون داران در این چند روز اخیر مطلع شدیم که به امید خداوند متعال بسیاری از مشکلات کامیون‌داران در بسیاری از استان‌ها رفع شد.

,

و این روز ها در برخی از استان‌ها خبرهای به گوش می رسد که خبر از توزیع لاستیک های کامیون، یارانه و حل مشکلات بیمه ای و توزیع عادلانه حمل بار را دربین کامیون داران می دهد.

,

امیدواریم با برنامه ریزی های مدون ، خوب و دقیق دیگر شاهد چنین اعتصابات بحق در کشور نباشیم که برخی بخواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند.

,

تا این شیاطین و جلادان بزرگی مثل مریم رجوی، از رهبران ارشد سازمان مجاهدین خلق، بخواهند در پیام عمومی خود مردم را «به حمایت و پشتیبانی» از اعتصاب‌کنندگان در کشور فراخواند، و ما ملت ایران، همیشه در صحنه و انقلابی باید با حفظ اتحاد و انسجام خود قدرت و عظمت این نظام را با تحمل ، صبوری و بردباری خود از سد این تحریم های ظالمانه و پلید دشمن خواهیم گذاشت تا دنیا بداند ایرانیان همیشه ایرانی اسلامی با مشت های گره کرده در پشت سنگر های انقلاب اسلامی و صحنه های انقلابی با پشتوانه ولایت فقیه در مقابل همه توطئه های شوم و شیطانی دشمنان خواهند ایستاد.

,

گزارش از مهدی همتی

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه