اخبار داغ

درخواست مسئولان دولت ترامپ از حماس

درخواست مسئولان دولت ترامپ از حماس
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به "فرسایش بازدارندگی" این رژیم اذعان کرد و گفت که جنبش حماس معادله جدیدی را بر تل آویو تحمیل می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت عربی 21، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: آتش زدن ده ها هکتار زمین کشاورزی قابل تحمل نیست و هرگز نخواهیم پذیرفت که شهرک نشینان بیش از 20 بار در روز به پناهگاه بروند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جوانان فلسطینی در جدیدترین طرح ابتکاری خود برای مبارزه با رژیم صهیونیستی بادبادک ها و بالن های آتش زا را به سمت زمین های کشاورزی شهرک نشینان صهیونیست در مرز با نوار غزه ارسال می کنند که تاکنون باعث آتش سوزی در صدها هکتار از این زمین ها و مجبور شدن شهرک نشینان برای رفتن به پناهگاه ها شده است.

,

این امر در کنار حملات موشکی مقاومت فلسطین به این شهرک ها در پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی است که شهرک نشینان را وادار به رفتن به پناهگاه می کند.

,

حال "آویگدور لیبرمن" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز در جریان بازدید از این شهرک های اطراف نوار غزه گفت: "حماس معادله جدیدی را بر ما تحمیل می کند و بازدارندگی اسرائیل به خاطر آن درحال فرسایش است".

,

وی بدون اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در سه حمله چندسال اخیر خود به نوار غزه و بدون توجه به هشدار خود صهیونیست ها درباره عواقب ناگوار حمله ای دوباره به این منطقه و در راستای هراس افکنی افزود: "به وضعیتی خواهیم رسید که باید عملیات نظامی گسترده و دردناکی را در غزه آغاز کنیم؛ این درد بیشتر از جنگ 2014 میلادی خواهد بود".

,

لیبرمن گفت: مشکل واهی برای اسرائیل فرسوده شدن بازدارندگی و تغییر معادله است.

,

 

,

درخواست مسئولان دولت ترامپ از حماس

,

سه نفر از دستیاران ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز از جنبش حماس خواستند تا رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد.

,

جراد کوشنر دستیار ارشد و داماد ترامپ و جیسون گرینبلات فرستاده ترامپ در مذاکرات بین المللی و دیوید فریدمن سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی در مقاله مشترکی در روزنامه واشنگتن پست از حماس خواستند که رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد و به آنچه آن را "توافقنامه های سیاسی و پرهیز از خشونت" خواندند، "متعهد باشد".

,

ترامپ این سه نفر را مامور تدوین طرح سازش موسوم به "معامله قرن" کرده است که به گفته رهبران فلسطینی و تحلیلگران سیاسی هدف از آن از بین بردن مسئله فلسطین است.

,

این سه نفر در مقاله خود مدعی شده اند که حماس راه بهتری جز این ندارد و خاورمیانه در این امر همراه است.

,

آنها این ادعا را مطرح کردند که "از روی درایت خواهد بود که (حماس) آن را به رسمیت بشناسد زیرا گزینه خوبی وجود ندارد. همگان در خاورمیانه این واقعیت را قبول می کنند".

,

این سه دستیار ترامپ بدون اشاره به اشغالگری رژیم صهیونیستی و اقدامات این رژیم و آمریکا علیه ملت فلسطین و فرافکنی مدعی شدند که حماس عامل وضعیت کنونی فلسطینی ها است. آنها گفتند: "زندگی می تواند به طرز محسوسی در زمانی اندک برای ملت فلسطین بهتر شود؛ اگر حماس اجازه آن را بدهد".

,

نوار غزه از 12 سال پیش تحت محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی قرار دارد که سبب بروز مشکلات زیادی برای مردم فلسطین شده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه