اخبار داغ

از امروز؛

کاهش۳تا۷درجه‌ای دمای هوای گیلان/مسافران کنار رودخانه مستقر نشوند

کاهش۳تا۷درجه‌ای دمای هوای گیلان/مسافران کنار رودخانه مستقر نشوند
سرپرست اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش ۳تا ۷ درجه‌ای دمای هوای استان از عصر امروز با ورود سامانه بارشی خبر داد و گفت: مسافران و شهروندان از استقرار در حاشیه رودخانه جدا خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر از ورود سامانه بارشی از بعدازظهر جمعه به استان گیلان خبرداد و اظهار کرد: دمای هوای استان گیلان با نفوذ این سامانه از بعدازظهر امروز تا اواسط هفته آینده به صورت تدریجی ۳ تا ۷ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: با بررسی الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی گیلان افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران، رعد و برق و همچنین بارش تگرگ در برخی مناطق از پدیده های جوی استان در این مدت است.

,

سرپرست اداره کل هواشناسی گیلان در ادامه ضمن هشدار در زمینه بالا آمدن آب رودخانه ها از مسافران و شهروندان خواست از استقرار در کنار رودخانه ها و حاشیه مسیل ها جدا خودداری کنند.

,

وی با اشاره به دمای کنونی شهر رشت، دمای هوای امروز این شهر را ۳۲ درجه سانتیگراد عنوان و خاطرنشان کرد: در این مدت دریا نیز با ارتفاع موج ۶۰ سانتیمتر تا ۱.۵ متر برای فعالیت های دریانوردی و شنا نامناسب است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه