اخبار داغ

سفیر اتریش در تهران:

پروازهای وین به اصفهان و شیراز بدلیل اقتصادی تعلیق شد

پروازهای وین به اصفهان و شیراز بدلیل اقتصادی تعلیق شد
سفیر اتریش در تهران، دلیل تعلیق پروازهای وین به اصفهان و شیراز را نداشتن صرفه اقتصادی اعلام کرد و گفت: پروازها از اتریش به تهران همچنان روزی دو بار درحال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  ایرنا، «اشتفان شولتز» (Stefan Scholz) عصر جمعه در حاشیه «سمپوزیوم دماوند 2018» با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وامور گردشگری در مجتمع فرهنگی هنری نیاوران در جمع خبرنگاران افزود: متاسفانه پروازهای اتریش به اصفهان و شیراز بازنگری شد و به دلیل صرفه اقتصادی نداشتن و خصوصی بودن این ایرلاین، تا زمستان پیش رو تعلیق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه پروازها بعد از زمستان را به تصمیم های مسئولان این شرکت و فضای کسب و کار آنها مربوط دانست.
شولتز همچنین در ادامه درباره به مناسبات تهران و وین و سفر اخیر رئیس جمهوری ایران به اتریش اشاره کرد و گفت: «بهره مندی از بسته برجام به شرط پایبند بودن به اجرای تعهدات» یکی از دستاورد این سفر بود.
وی افزود: دولت های ایران و اتریش در این سفر به گسترش مناسبات دو کشور تاکید کردند و اجرای پروژه «سمپوزیوم دماوند 2018» یکی از نتایج ملموس این سفر بود.
 سمپوزیوم «دماوند2018» با تاکید بر ورزش‌های زمستانی عصر امروز با حضور رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی و گردشگری و سفیر اتریش در تالار آبی کاخ موزه نیاوران برگزار شد.
این سمپوزیوم پروژه ای است که با همکاری کوهنوردان ایرانی و اتریشی به مناسبت یکصد و هفتاد و ‌پنجمین سالروز صعود نخستین کوهنورد اتریشی به قله‌ دماوند انجام می شود.

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه