اخبار داغ

شهردار شهر قدس خبر داد؛

احداث چندین زمین چمن فوتبال در بوستان های سطح شهر/ بهره برداری از سه بوستان در هفته دولت

احداث چندین زمین چمن فوتبال در بوستان های سطح شهر/ بهره برداری از سه بوستان در هفته دولت
شهردار قدس با بیان اینکه احداث ۱۰ زمین چمن فوتبال در بوستان‌های سطح شهر با هدف دسترسی آسان عموم شهروندان به زیرساخت‌های ورزشی در دستور کار است، از بهره‌برداری از ۳ بوستان در هفته دولت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، مسعود مختاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای این سازمان به منظور افتتاح در هفته دولت، اظهار داشت: توسعه فضای سبز شهری با هدف بهبود وضعیت محیط زیست شهری، افزایش سرانه فضای سبز و زیباسازی سیمای شهر در شمار برنامه‌های راهبردی شهرداری قدس قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

وی در تشریح جزئیات بوستان‌های در دست احداث، افزود: طراحی و اجرای عملیات عمرانی احداث بوستان‌های واقع در انتهای بلوار نسترن، تقاطع بلوار شهدا به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع، بلوار شهدای اصناف به مساحت 2200 مترمربع و شهرک کارکنان شهرداری در ۲ قطعه به مساحت ۲۲۰۰ مترمربع در حال انجام است. این بوستان‌ها در مراحل پایانی احداث قرار دارند که در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

,

شهردار قدس با اشاره به احداث زمین‌های بازی فوتبال در 10 بوستان نقاط مختلف شهر، گفت: به منظور استفاده هر چه بیشتر و بهتر شهروندان به‌ویژه جوانان و نوجوانان از زیرساخت‌های ورزشی، شهرداری قدس طراحی و احداث ۱۰ زمین بازی فوتبال در بوستان‌های سطح شهر را در دستور کار قرار داده است که به‌تدریج شاهد بهره‌برداری از آنها خواهیم بود.

,

مختاری ادامه داد: همچنین در ادامه تکمیل و تجهیز امکانات بوستان‌های سطح شهر، سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری قدس اقدام به طراحی و احداث سرویس‌های بهداشتی در بوستان‌های سبزه الماس، ارغوان و فتح نموده است.

,

وی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات مهم در جهت توسعه فضای سبز شهری می‌توان به احداث بوستان گل محمدی در محدوده پارک جنگلی کوشان طیور به مساحت ۱۰ هزار مترمربع، احداث پارک شهری شامل محوطه‌سازی، فضای سبز و وسایل بازی کودک در ورودی این پارک جنگلی به مساحت 10 هزار مترمربع و احداث پارک طبقاتی در خیابان‌های هجرت 1 و 2 که عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود، اشاره کرد.

,

مسعود مختاری با اشاره به عملیات ساماندهی محوطه ورودی ورزشگاه شهدای شهرقدس گفت: با توجه به وضعیت نامناسب ورودی این ورزشگاه و برگزاری مسابقات مهم ورزشی در آنجا، اقدام به ساماندهی از قبیل خاک‌برداری و بازسازی محوطه و فضای سبز این مجموعه خواهیم کرد تا محوطه ورودی آن به شکل مناسب بازسازی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه