اخبار داغ

مسئولان در شرایط بحرانی بیشتر در کنار مردم باشند

مسئولان در شرایط بحرانی بیشتر در کنار مردم باشند
امام جمعه دلوار گفت: مسئولان در شرایط بحران حضور بیشتری در بین مردم داشته باشند و به صورت شفاف با مردم از برنامه‌ها و پروژه‌های دشمن جهت ضربه زدن به ایران اسلامی سخن بگویند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در گفتگو با خبرنگار سپاس با اشاره به حضور خدام رضوی در شهر و بخش دلوار اظهار داشت: حرکت کاروان خدام رضوی به همراه پرچم متبرک بارگاه امام هشتم حرکت ارزشمند و تاثیرگزاری است که باعث تقویت باورهای دینی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی اضافه کرد: حضور این کاروان به عنوان سفیران آستان قدس رضوی در شهر و بخش ما بدون شک منشاء خیرات و برکات ارزشمند و ارزنده ای است.

,

امام جمعه دلوار خاطرنشان کرد: امروز توجه به تعمیق و توسعه فرهنگ رضوی در جامعه بویژه برای جوانان ما لازم است باید بیش از پیش تلاش کنیم جامعه با فرهنگ رضوی مانوس شود و بعنوان الگو در سبک زندگی خود بکار بگیرد.

,

وی با اشاره به توصیه‌های مهم رهبرانقلاب به دولت برای عبور از مشکلات اقتصادی، بیان کرد: نکته مهمی که از این دیدار برداشت می شود این بود که در شرایط کنونی که دشمن به‌دنبال بهانه‌ای است که نظام اسلامی را بحران زده جلوه دهد و برخی از عناصر داخلی دشمن نیز متاسفانه بر همین طبل می‌کوبند، این نشست رهبری معظم انقلاب در راستای تقویت دولت بود چرا که صراحتا متذکر شدند دولت در صورتی که مجاهدت کند و عزم و اراده خود را به میدان بیاورد می‌تواند از این مشکلات عبور کند.

,

وی افزود: نکته مهم دیگری که باید بر آن تأکید کرد این است که رهبری در این شرایط همه مسئولان کشور را به همراهی و هماهنگی در راه انقلاب و خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی آن‌ها دعوت می‌کنند.

,

زاهددوست ادامه داد:‌ مقام معظم رهبری فرمودند دولت عرصه برون رفت از مشکلات اقتصادی باید میدان‌دار باشد و همه قوا و گروه های سیاسی باید از دولت حمایت کنند بنابراین به توصیه رهبر انقلاب همه قوا و جریانات سیاسی در شرایط کنونی باید همت اصلی خود را حمایت از دولت قرار دهند و از حاشیه‌های بی ارزش فاصله بگیرند و در مسائل اصلی انقلاب وحدت کلمه داشته باشند خود دولت هم باید در نقش یک میدان‌دار وارد شود و از حاشیه‌سازی و حاشیه پردازی خودداری کند.

,

وی افزود: البته این توصیه‌ رهبری مبنی بر کمک به دولت نیز به معنی آن نیست که دولت هر کاری که خواست انجام دهد و سایر قوا و سایر گروه‌های سیاسی هم هیچ نظری در نقد و اشکال به دولت نداشته باشند بلکه نقد و انتقاد سازنده و بدون غرض هم لازم است چرا که انتقاد سازنده هم خود نوعی کمک به موفقیت دولت است.

,

امام جمعه دلوار گفت: نخستین توصیه رهبری برای عبور از مشکلات موجود، تهیه «نقشه راه اقتصادِ با ثبات» است تا مردم و فعالان اقتصادی تکلیف خود را دانسته و با احساس ثبات و آرامش به کمک دولت خواهند شتافت.

,

وی اظهار داشت: توصیه دیگر، برخورداری مسئولان از روحیه‌ی قوی، با انگیزه ، شجاع و برخوردار از عزم راسخ است. به عبارتی دیگر، از آنجا که اساس جنگ فعلی دشمن جنگ اراده‌هاست و خودباوری نقش مؤثری در برابر هجمه روانی دشمنان انقلاب اسلامی دارد، این روحیه خودباوری نباید در کشور تضعیف شود..

,

زاهددوست اضافه کرد: توصیه دیگر رهبر عزیز انقلاب این بود که فرمودند: مسئولان دولتی باید با مردم ارتباط نزدیک‌تری برقرار کنند. به صورت شفاف با مردم از برنامه‌ها و پروژه‌های دشمن جهت ضربه زدن به ایران اسلامی سخن بگویند و از مردم بخواهند به‌عنوان سرمایه اصلی انقلاب جهت عبور از موانع و عقبه‌های سخت و نفس‌گیر به میدان بیایند.

,

وی بیان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب «حرف زدن رودرروی مسئولان با مردم و بیان شرایط» امری لازم است و فرمودند: مشکلات را با مردم در میان بگذارید و ضمن ارائه اقدامات خود، نقشه دشمن را برای آن‌ها تبیین کنید.

,

امام جمعه دلوار با تسلیت درگذشت عالم جلیل القدر آیت الله حق شناس تنگستان (ره) ادامه داد: ایشان خدمات بسیاری در عرصه فرهنگی و قرآنی به مردم تنگستان ارائه کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه