اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبرداد؛

نجات جان یک مصدوم توسط تیم واکنش سریع استان زنجان

نجات جان یک مصدوم توسط تیم واکنش سریع استان زنجان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از انجام یک عملیات هوایی و امداد کوهستان خبر داد و گفت: تیم واکنش سریع استان جان یک مصدوم را نجات دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت 14:50 بعدازظهر روز جمعه 29 تیر پس از تماس پاسگاه شهرستان درام با eoc  مرکزهماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان زنجان مبنی بر سقوط یک موتورسوار به دره ییلاق درام و عدم دسترسی آمبولانس اورژانس و هلال احمر طارم به مصدوم بعلت صعبالعبورمنطقه، یک تیم واکنش سریع توسط بالگرد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی افزود:  تیم امدادهوایی  پس از رسیدن به منطقه بلافاصله تیم های امدادی مصدوم حادثه دیده را به دلیل شکستگی فمورپا و لگن و وخیم بودن وضعیت مصدوم با انجام اقدامات اولیه،  توسط بالگرد جمعیت به بیمارستان آیت اله موسوی زنجان منتقل شد .

,

, ,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: مصدوم جوان 30ساله بنام بهرام بهرامی  بود که دچار شکستگی فمور پا و لگن شده و پس از تثبیت وضعیت با تلاش نیروهای واکنش سریع و توسط بالگرد به بیمارستان منتقل شد.

,

میرزایی تصریح کرد: این حادثه در شهرستان طارم در 15 کیلومتری جاده آببر- درام و 20کیلومتری جاده فرعی نوکیان – ییلاق درام بوقوع پیوست .  

,

, ,

وی با اشاره به کمک موثر نیروهای عملیاتی تیم واکنش سریع و استقرار بالگرد سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر در استان  تاکید کرد: حوادثی که درسطح استان رخ می دهد به دلیل کوهستانی بودن منطقه انجام عملیات امداد و نجات با کمک نیروهای تیم واکنش سریع و بالگرد سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر  در کمترین زمان ممکن و با موفقیت انجام گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه