اخبار داغ

ناصر حسینی مهر

قید خارج نشینی را زدم/ «مسخ» کافکا اثر جدید گروه تئاتر «۶+۶»

قید خارج نشینی را زدم/ «مسخ» کافکا اثر جدید گروه تئاتر «۶+۶»
ناصر حسینی مهر قصد دارد دور جدید اجراهای نمایشی خود را با تولید و اجرای نمایش «مسخ» اثر کافکا آغاز کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر حسینی مهر مدرس و کارگردان تئاتر که پیش از این اعلام کرده بود با تولید و اجرای ۶ اثر نمایشی به کار گروه تئاتر «۶» پایان داده است درباره تصمیم جدید خود برای از سرگیری فعالیت کارگردانی تئاتر گفت: در چند ماه اخیر واقعا قصد این را داشتم که به آلمان بازگردم اما تشویق دوستان باعث تغییر در تصمیمم شد و قید خارج نشینی را زدم و تصمیم گرفتم دوره تازه ای از فعالیت گروه تئاتر «۶» را با تولید و اجرای ۶ نمایش جدید پیگیر شوم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهار کرد: با تصمیم گیری برای آغاز دور جدید اجراها، نام گروه تئاتر «۶» را به گروه تئاتر «۶+۶» تغییر دادم و سرآغاز دور جدید اجراهای گروه نیز با تولید و اجرای نمایش «مسخ» اثر کافکا همراه خواهد بود که مورد موافقت اداره کل هنرهای نمایشی و شورای نظارت و ارزشیابی هم قرار گرفته است.

,

حسینی مهر درباره زمان و مکان اجرای نمایش «مسخ» اعلام کرد: این نمایش را با آغاز بهار سال ۹۸ روی صحنه خواهم برد و با چند سالن تئاتری برای اجرای نمایش «مسخ» مذاکراتی داشته ایم ولی هنوز به قطعیت لازم برای سالن اجرا نرسیده ایم.

,

کارگردان نمایش هایی چون «هملت ماشین» و «بوف کور» با بیان اینکه به دلیل پیچیده و دشوار بودن نمایش «مسخ» نیاز به ۶ ماه تمرین فشرده وجود دارد، یادآور شد: تمرین نمایش را از مهرماه آغاز و طبق روال همیشگی هم از طریق فراخوان و تست، بازیگران و عوامل نمایش «مسخ» را انتخاب خواهیم کرد. زمان و تاریخ فراخوان نیز طی یک هفته آینده مشخص می شود.

,

وی ادامه داد: در فراخوان انتخاب بازیگر و عوامل نمایش «مسخ» اعلام می کنم که گروه را ثابت خواهیم کرد تا ۶ کار جدید مدنظر را با همین گروه و شاید اضافه شدن نفراتی دیگر به آن، تولید و اجرا کنیم.

,

حسینی مهر در پایان سخنان خود تصریح کرد: در دور اول اجرای آثار گروه تئاتر «۶»، در طول ۱۴ سال توانستیم ۶ اجرا داشته باشیم که این امر یک فاجعه است و امیدوارم در دوره جدید اجراها، کارشکنی ها کمتر و فضای آرام تری برای ما فراهم شود.

,

 

,

 

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه