اخبار داغ

امام جمعه موقت رودبارجنوب:

دشمن با تطهیر سازی دروغین نظام شاهنشاهی بدنبال نا امید کردن مردم از اسلام است

دشمن با تطهیر سازی دروغین نظام شاهنشاهی بدنبال نا امید کردن مردم از اسلام است
امام جمعه موقت رودبار جنوب با اشاره به ظلم خوانین وخفقانی که در دوران شاهنشاهی در سراسر کشور وجود داشت،گفت: خیانتی که نظام سلطه به مردم ایران انجام داد هیچ گاه قابل فراموشی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد اکبر امام جمعه موقت رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار مابا بیان اینکه دشمن با شایعه پراکنی درباب تطهیر سازی دروغین نظام شاهنشاهی سعی می کنند مردم را از اسلام نا امید کند، کافی است گفت: ما به پنجاه سال پیش شهرستان رودبار نگاه کنیم و یا از پدران و مادران خود بپرسیم وضعیت این مناطق چگونه بوده است تا نیک بدانیم این انقلاب چه انقلابی در زمینه امکانات انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

امام جمعه موقت رودبار جنوب با اشاره به  ظلم خوانین وخفقانی که سراسر کشور وجود داشت افزود: خیانتی که نظام سلطه به مردم ایران انجام داد هیچ گاه قابل فراموشی نیست.

,

وی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: اگر ما تاریخ را ورق بزنیم و حکومت دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را مطالعه کنیم و همچنین سقوط نظام سلطه را به خواست مردم و به رهبری امام خمینی0 ره) را مورد دقت قرار دهیم اهمیت این نظام را خواهیم دید.

,

حجت الاسلام اکبری اظهار داشت: نظام اسلامی جمهوری اسلامی آمال و آرزوی ۱۲۴ هزار پیغمبر خداوند بوده است ، حکومتی که احکام اسلامی در آن حاکم  باشد.

,

مدیر حوزه علمیه شهرستان رودبارجنوب تصریح کرد:این نظام و این انقلاب با اقتداری که به برکت خون شهدا به دست آورده است و روز به روز قله های ترقی را طی می کند و ان شاالله به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) منتهی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه