اخبار داغ

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

مشکلات اقتصادی کشور با چشم دوختن به آنسوی مرزها حل نمی شود

مشکلات اقتصادی کشور با چشم دوختن به آنسوی مرزها حل نمی شود
نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه دولت به دور از جناح بندی های سیاسی ، نیروهای قدرتمند اقتصادی را وارد میدان کند، گفت: چشم دوختن به آنسوی مرز ها ، چشم دوختن به کسانی که دشمن ملت ایران هستند منجر به حل مشکلات کشور نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ابراهیم کارخانه در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به عدم مدیریت بازار ، اظهار داشت: باید تحولی اساسی در رابطه با ساختار نظام مدیریتی در دولت شکل بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: امروز مردم منتظر هستند که تغییرات اساسی در ساختار مدیریت اقتصادی کشور شکل بگیرد چرا که اقتصادی که امروز ما با آن مواجه هستیم دستپخت مدیران اقتصادی موجود می باشد.

,

بایدتحول اساسی در ساختار نظام مدیریتی دولت شکل بگیرد/ اقتصاد امروز دستپخت مدیران اقتصادی موجود است

, بایدتحول اساسی در ساختار نظام مدیریتی دولت شکل بگیرد/ اقتصاد امروز دستپخت مدیران اقتصادی موجود است,

این کارشناس مسائل اقتصادی و سیاسی با اشاره به اینکه اقتصاد امروز دستپخت مدیران اقتصادی موجود است، گفت: وضعیت نابسامان اقتصاد امروز نتیجه همه توانمندی مدیران اقتصادی موجود می باشد لذا در این رابطه باید تغییر و تحولی رخ دهد ، واقعیت این است که در شرایط کنونی با یک مدیریت بسته جناحی نمی شود مشکل اقتصادی کشور را حل کرد.

,

وی اضافه کرد: دولت به دور از جناح بندی های سیاسی ، نیروهای قدرتمند اقتصادی را وارد میدان کند، دشمن وقتی با تمام قدرت وارد میدان شده است باید جمهوری اسلامی ایران با تمام منابع مدیریتی خود به مقابله با دشمن برخیزد پس می بایست دولت به دور از جناح بندی های سیاسی ، نیروهای قدرتمند اقتصادی را به مبارزه با دشمن به میدان دعوت کند .

,

کارخانه با اشاره به اینکه چشم دوختن به آنسوی مرز ها ، چشم دوختن به کسانی که دشمن ملت ایران هستند منجر به حل مشکلات کشور نخواهد شد ، ابراز داشت: دولت می بایست در عین حالی که به فکر برنامه ریزی اقتصادی و تغییر و تحول در زمینه اقتصادی می باشد می بایست از دیپلماسی سیاسی عزتمندانه در سطح جهان هم استفاده کند.

,

مشکلات اقتصادی کشور با یک تیم اقتصادی قدرتمند حل می شود

, مشکلات اقتصادی کشور با یک تیم اقتصادی قدرتمند حل می شود,

نماینده سابق همدان در مجلس خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی در این کشور وجود ندارد که حل نشود منتها باید استراتژیکی و تدبیر لازم طراحی و برنامه ریزی شود تا بتوان آن را حل کرد، مشکلات اقتصادی کشور هم با یک تیم جهادی و انقلابی قدرتمند قابل حل می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه