اخبار داغ

تاخیر ۹ ساعته در نخستین پروار حجاج زنجانی/ ۱۳۳۰ زنجانی به خانه خدا مشرف می شوند

تاخیر ۹ ساعته در نخستین پروار حجاج زنجانی/ ۱۳۳۰ زنجانی به خانه خدا مشرف می شوند
با برداشت اشتباه خلبان در خصوص فرودگاه زنجان،زائران زنجانی با 9 ساعت تاخیر به حج مشرف شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛" قاسمی" مدیر فرودگاه زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: پرواز نخست حج با حضور 300 نفر ساعت 9.30 صبح امروز انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: این پرواز به دلیل برداشت اشتباه خلبان مبنی بر اینکه فرودگاه زنجان امکانات پرواز در شب را ندارد با تاخیر 9 ساعت صورت گرفت .

,

 این مسئول خاطرنشان کرد: با هماهنگی که انجام شده،مشکلی در پرواز ها وجود ندارد وامروز و فردا 4 پرواز دیگر زائران از فرودگاه زنجان انجام می شود.

,

وی گفت: پرواز به علت مشکلات عملیات شرکت سعودی با تاخیر وارد فرودگاه شد و شرکت سعودی تحت اجاره که به صورت توسعه ای فعالیت می کند با برداشت اشتباه خلبان از وضعیت فرودگاه زنجان داشت این پرواز با تاخیر 9 ساعته انجام شد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: دقایقی دیگر گروه دوم مدینه اعزام می شوند.

,

 

,

*آغاز اعزام زائران زنجانی به حج

, *آغاز اعزام زائران زنجانی به حج, *آغاز اعزام زائران زنجانی به حج,

"فرامرز بابایی" مدیر کل حج و زیارت استان زنجان  در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: نخستین گروه از زائران  زنجانی صبح امروزبه حج تمتع اعزام شدند.

,

وی با بیان اینکه قراراست  هشت کاروان از زنجان امروز و فردا از فرودگاه زنجان اعزام شوند، افزود: دو  کاروان دیگر نیز ۳۱ مرداد و یک شهریورماه از فرودگاه تهران عازم مناسک حج می شوند.

,

مدیر کل حج و زیارت استان زنجان ادامه داد: زائران استان زنجان در قالب ۱۰ کاروان  شامل هفت کاروان از زنجان،یک کاروان از قیدار، یک کاروان از ابهر و یک کاروان دیگر نیز به صورت مشترک از ابهر و زنجان اعزام  می شوند.

,

بابایی از اعزام ۵۰ نفر عوامل اجرایی همراه کاروان ها به حج  خبر داد و افزود: امسال حاجیان زنجانی مدینه قبل هستند و در مجموع یک هزار و ۳۳۰ زائر زنجانی امسال به مناسک حج تمتع مشرف می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه