اخبار داغ

مردمان محرومی که چشم به راه یک نماینده اند؛

بنری که هیچگاه نصب نشد/چشمهایی که همچنان منتظر حضور مسئولین در مناطق محروم هستند

بنری که هیچگاه نصب نشد/چشمهایی که همچنان منتظر حضور مسئولین در مناطق محروم هستند
درخواست های مردمی و نامه نگاری های چند هفته قبل گروه جهادی شهیدجهان نژادیان با نماینده شهرستان کهگیلویه مبنی بر حضور در منطقه محروم روستای سربیشه و شنیدن درد دلهای مردم مستضعف،اما همچنان چشمان خندان کودکان این دیار محروم منتظر حضور"عدل هاشمی پور" به دیارشان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،اردوهای جهادی در کهگیلویه و بویراحمد پیشینه طویلی دارد و چندین سال است که دانشجویان از دانشگاه‌های سراسر استان برای محرومیت‌زدایی مادی و معنوی، همچون پرستوهایی مهاجر رسم هجرت می‌آموزند وفارغ از ملاحظات مالی خود را وقف محرومان و مستضعفین این دیار زرخیزمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

, , ,

, ,

تاکنون نیز ابعاد اقدامات برجسته آنان با دست های واقعا خالی و با جلب حمایت های خیرین و نهادهای انقلابی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد گسترش یافته است و ایام تعطیل که می شود مردمان مناطق  محروم باز هم چشم انتظار بازگشت این پرستوها هستند.

,

, , , ,

همان دانشجویانی که فرسخ ها آن طرف تر مشغول کلاس درس ،بحث ، فضای مجازی ،تفریح ها ،امکانات مدرن و ... هستند؛ اما وقتی قدم به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد می گذارند با کمترین امکانات بسر می برند و هیچ گلایه ای هم از کمبودها ندارند.

,

, , ,

, ,

دانشجویان بی ریایی که تعطیلات تابستانی خود را رها کرده و آمده اند کنار دست استادگچ کار،برای مرمت خانه های محرومان دوغاب درست می کنند یا دانشجویانی که قدم به این دیار محرومین گذاشته اند و با دستان لطیف و آفتاب نخورده خود ساعت ها زیر گرمای خورشید بیل می زنند و شبها هم کلاس قرآن و تقویتی برای بچه های روستا برگزارمی کنند.

,

, , , ,

امسال هم گروه جهادی شهید جهان نژادیان دانشگاه پیام نورگچساران همچون گذشته پای کار آمده اند تا باری دیگر پرچم جهاد را برافرازند و برای یاری محرومان روستای "ده تل سربیشه" تمام تلاش خود را به کار گیرند.

, .,

, , ,

این فعالیت دانشجویان جهادگر که در امر سازندگی، فرهنگی و آموزشی برای مردمان روستاهای محروم استان کار می کنند، یک کاربسیار ارزشمند و قابل ستایش و تقدیر است اما به نوعی نَفس حضور یک مسئول یا یک نماینده مجلس در روستاهای دورافتاده کهگیلویه و بویراحمد، به مردم این مناطق دلگرمی و روحیه خواهد داد.

,

, ,

باید توجه داشت که حضور مسئولین درکنار جهادگران بسیجی درمناطق محروم باعث امیدواری مردم به نظام و انقلاب می شود و مردم با دیدن برخی مسئولین درکنارگروه های جهادی احساس می کنند که نظام به فکر آنها است و این باعث دلگرمی و قوت قلبی برای روستانشینان و محرومان این دیار خواهدبود.

,

, ,

, ,

درحالی که یک هفته از حضور جهادگران دانشجو در روستای "ده تل سربیشه" از توابع شهرستان کهگیلویه می گذرد و باتوجه به درخواست های مردمی و نامه نگاری های چند هفته قبل این گروه جهادی با نماینده شهرستان کهگیلویه مبنی بر حضور در این منطقه محروم و حداقل شنیدن درد دلهای مردم مستضعف،اما همچنان چشمان خندان کودکان این دیار محروم منتظر حضور"عدل هاشمی پور" به دیارشان است.

,

, ,

, , ,

 

,

, , ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه