اخبار داغ

تحولات جهان اسلام؛

تظاهرات گسترده مردم بحرین در حمایت از آیت‌الله «عیسی قاسم»+ تصاویر

تظاهرات گسترده مردم بحرین در حمایت از آیت‌الله «عیسی قاسم»+ تصاویر
صدها تن از ساکنان مناطق مختلف بحرین به‌ منظور تجدید عهد با آیت‌الله عیسی قاسم، تظاهرات گسترده‌ای را برپا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ گروه‌های انقلابی بحرین روز گذشته با صدور بیانیه‌ای از ساکنان مناطق مختلف این کشور درخواست کردند که به‌ منظور تجدیدعهد با آیت‌الله «عیسی قاسم»، رهبر شیعیان این کشور، تظاهرات گسترده‌ای را برپا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

هم‌زمان با صدور بیانیه، صدها تن از ساکنان مناطق مختلف از جمله «السنابس، ابوصیبع، الشاخوره، المصلی، کرباباد و ...» از صبح روز گذشته تا اواخر شب، تظاهرات گسترده‌ای را در حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم برگزار کردند.

,

به گفته منابع، نیروهای رژیم آل خلیفه روز گذشته همچنین با ارسال ده‌ها خودروی نظامی و نیرو به منطقه «الدراز»، مانع برگزاری نماز جمعه در مسجد امام صادق (ع) شدند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده در سایت «المیدان» وابسته به گروه‌های انقلابی، شمار زیادی از تظاهرکنندگان ساکنان مناطق مختلف، شعارهایی از جمله «جان ما فدای فقیه و ...» در حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم سر دادند.

,

شماری از تظاهرکنندگان با در دست داشتن تصاویر برخی از علماء، خواستار آزادی فوری آن‌ها از بند رژیم آل خلیفه شدند؛ تظاهرکنندگان سکوت سازمان‌های به‌اصطلاح حقوق بشر در مقابل جنایت‌های آل خلیفه را محکوم کردند.

,

خبرنگاز میدانی سایت «المیدان» اعلام کرد: تظاهرکنندگان در مناطق مختلف همچنین با سردادن شعارهایی علیه آل خلیفه، این رژیم را مسئول عواقب سلامت آیت‌الله عیسی قاسم دانستند.

,

دادگاه رژیم آل خلیفه حدود دو سال است که آیت‌الله عیسی قاسم را به بهانه مسائل پول‌شویی در خانه حبس کرده است و اجازه خروج را به وی نمی‌دهد.

,

المیدان

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه