اخبار داغ

واکنش مسئولان بوشهری به FATF؛

فکر پیوستن به FATF غلط است/ نماینده بوشهر مخالفت خود را در مورد FATF اعلام کرد

فکر پیوستن به FATF غلط است/ نماینده بوشهر مخالفت خود را در مورد FATF اعلام کرد
نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر گفت: فکر پیوستن به FATFغلط است و اگر به صحنه عمل درآید آن وقت مشکلات زیادی به وجود می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ جمعی از مردم ولایتمدار استان بوشهر در اعتراض به قرارداد ‌FATF در مسجد توحید بوشهر تجمعات اعتراض آمیزی داشتند و این قرارداد را با شعار های «حذف بسیج و سپاه، آرزوی آمریکا»،« انصارالله، حزب‌الله، فرزندان روح‌الله» ، « حرف ما یک کلام، مقاومت والسلام» و «‌ما ملت دلاوریم، پیرو خط رهبریم» محکوم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

تجمع مدافعان خط مقاومت در حالی برگزار شد که مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در این تجمع گفت: انقلاب اسلامی با اقتدار هر روز بهتراز دیروز در حال پیشرفت است و مردم ولایتمدار استان بوشهر همیشه در راه ولایت خواهند بود.

,

 

,

فکر پیوستن به FATFغلط است

, فکر پیوستن به FATFغلط است,

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر گفت: براساس طرح FATFبرخی نهادها و شخصیتهای انقلابی مثل سپاه و بسیج که از افتخارات این سرزمین و از آغاز انقلاب تاکنون خدمات زیادی برای این مملکت داشته اند تحریم ارزی می شوند و فکر پیوستن به FATFغلط است و اگر به صحنه عمل درآید آن وقت مشکلات زیادی به وجود می آید.

,

امام جمعه بوشهر اظهار کرد: مسئولان بدانند این نگاه برخلاف نگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

,

 

,

نفر نمایندگان استان بوشهر در مورد FATF

, نفر نمایندگان استان بوشهر در مورد FATF ,

3 نفر از نمایندگان استان بوشهر نظرات خود را در مورد FATF اعلام کردند و یکی دیگر از نمایندگان استان هیچ نظری در این مورد نداده است.

,

اسامی نمایندگان مجلس اعلام شده اسم 3 نماینده استان در آن دیده می شود که نظرات خود را داده اند ولی اسمی از نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در این لیست وجود نداشت.

,

سید کمال الدین شهریاری نماینده تنگستان و دشتی، عبدالحمید خدری  نماینده بوشهر، گناوه و دیلم، سعادت نماینده دشتستان نظرات خود را با این قرارداد اعلام کرده اند.

,

وی هیچ تصمیمی در مورد FATF نگرفته است، محمدباقر سعادت نماینده دشتستان هم در این مورد تصمیم نگرفته و عبدالحمید خدری نماینده بوشهر مخالفت خور را در مورد FATF اعلام کرده است.

,

سکینه الماسی نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه تنها نماینده استان بوشهر که هیچ نظری در مورد FATF نداده است که خود جای سوال دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه