اخبار داغ

برای ششمین سال متوالی؛

نمایش کاروان خورشید اسیران عشق روی صحنه می‌رود

نمایش کاروان خورشید اسیران عشق روی صحنه می‌رود
جلسه هماهنگی برگزاری نمایش کاروان خورشید اسیران عشق با حضور امام جمعه،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشوا،فرمانده ناحیه مقاومت حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) ،رئیس اداره اوقاف و سایر مسئولان شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ندای پیشوا؛ نمایش مذهبی کاروان خورشید قرار است برای ششمین سال متوالی در شهرستان پیشوا با موضوع خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) در کوفه و شام به روی صحنه می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی ندای پیشوا, پایگاه خبری تحلیلی ندای پیشوا,

این نمایش مذهبی در سال 95 به ثبت آثار ادبی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است.

, این نمایش مذهبی در سال 95 به ثبت آثار ادبی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است.,

 هدف از برگزاری این مراسم تبیین شخصیت سیاسی، مذهبی و الهی حضرت زینب(س) به عنوان الگوی مناسب برای بانوان جامعه است و در همین زمینه صبر، فداکاری، استقامت و بردباری حضرت زینب(س) بعد از واقعه عاشورا و نقش ایشان به عنوان رسالت خطیر پیام عاشورا و رسوا کردن یزید بر کسی پوشیده نیست.

,  هدف از برگزاری این مراسم تبیین شخصیت سیاسی، مذهبی و الهی حضرت زینب(س) به عنوان الگوی مناسب برای بانوان جامعه است و در همین زمینه صبر، فداکاری، استقامت و بردباری حضرت زینب(س) بعد از واقعه عاشورا و نقش ایشان به عنوان رسالت خطیر پیام عاشورا و رسوا کردن یزید بر کسی پوشیده نیست,

این نمایش مذهبی با حمایت ادارات مختلف شهرستان و همکاری بیش از 50بازیگر در 4 نقطه شهرستان ، تالار قرآن آستان مقدس حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع)،شهرک نقش جهان و روستاهای قلعه سین و جلیل آباد همزمان با ایام اربعین امام حسین (ع)  به روی صحنه می رود.

, این نمایش مذهبی با حمایت ادارات مختلف شهرستان و همکاری بیش از 50بازیگر در 4 نقطه شهرستان ، تالار قرآن آستان مقدس حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع)،شهرک نقش جهان و روستاهای قلعه سین و جلیل آباد همزمان با ایام اربعین امام حسین (ع)  به روی صحنه می رود.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه