اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جذاب تر از قبل برگزار شود/ مسئولان نگرشی اداری به مراسمات پیروزی انقلاب نداشته باشند

برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جذاب تر از قبل برگزار شود/ مسئولان نگرشی اداری به مراسمات پیروزی انقلاب نداشته باشند
رئیس شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پر اقتدار تر از سالهای گذشته برگزار شودگفت: مسئولان نگرشی اداری به برگزاری این مراسم نداشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به آغاز دهه کرامت گفت: زیارت امام رضا(ع) از آثار بسیار زیادی برخوردار است که پاکی گناهان یکی از این آثار شمرده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: بزنامه های ارائه شده از سوی سارمان ها سمت سوی عادی خود را داشته و از حالت روتین خارج نشده است.

,

رئیس شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی، ادامه داد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و از اهمیت بالایی برخوردار است و باید برنامه های متنوعی و ایده و شکل جدیدی به خود گیرد البته می توان از ظرفیت های موجود در صحنه بهره بیشتر برد.

,

حجت الاسلام قریشی، خاطرنشان کرد: تمامی سازمان‌ها زمان بندی لازم را به طور دقیق ذکر کنند تا این برنامه ها قابل پیگیری شده و شاخص سازی این برنامه ها نیز از جمله موارد لازم در موضوع ارائه برنامه های اجرایی است.

,

وی، تصریح کرد: مهم ترین مسئله در این موضوع ارائه برنامه ها به صورت دقیق برا مردم است چراکه باید قادر باشیم به خوبی گزارش عملکرد برنامه های چهل ساله خود را در معرض نمایش مردم قرار دهیم.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، گفت: نسل جدید باید با انقلاب اسلامی به خوبی شناخت پیدا کرده و به تقدس بالای این انقلاب پی ببرد.

,

وی، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی امروز چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر می گذارد و تمام برنامه های اجرایی باید پر شور تر، باعظمت تر و صد البته مر اقتدار تر برگزار شود تا جوانان امیدوار تر شده و دشمن مایوس شود.

,

حجت الاسلام قریشی، با بیان اینکه مسئولان از برگزاری مراسم تنها در راستای ارائه گزارش عملکرد خودداری کنند، ادامه داد: مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نگرشی اداری نداشته باشد ک همگان به عنوان وظیفه دینی و انقلابی در این راستا کوشش کنند چرا که اقندار انقلاب اسلامی را در بردارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه