اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

آمریکا توان تقابل سیاسی با ایران‌ را ندارد

آمریکا توان تقابل سیاسی با ایران‌ را ندارد
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: آمریکا توان تقابل سیاشی با قدرت نظامی‌جمهوری اسلامی را ندارد و از این امر واهمه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار حبیب شهسواری در جلسه شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در ۴۰ سال گذشته سایش قدرت مابسن ایران و آمریکا تا این حد ملموس نبوده است البته اگر آمریکا جمهوری اسلامی را کشوری ضعیف می دانست آن را به این اندازه برای خود تهدید نمی پنداشت‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: آستانه تحمل آمریکا به پایان رسیده چرا که اگرآمریکا قادر به مغلوب کردن قدرت نظامی ایران بود تا کنون نسبت به این عمل اقدام می کرد.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، تاکید کرد: قدرت نظامی، مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران به قدری است که تسلط دشمن بر ما را از آنان گرفته است.

,

وی، بیان کرد: حوزه تهدیدات نرم، فرهنگی و مولفه های اجتماعی از دیگر اقدامات دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران است اما برنامه های نظام‌جمهوری اسلامی نیز علیه دشمن قوت پیدا کرده و جذاب تر و اثر گذار تر از سال های گذشته درحال رقم خوردن است.

,

سردار شهسواری، با بیان اینکه دشمن قادر به انجام گفته های خود نیست، گفت: این موضوع در تمام اقدامات اخیر آمریکا در سراسر جهان نمود حقیقی خود را به دست آورده البته آمریکا در تمام حوزه ها عاجز و ناتوان بوده و گفته مسئولان آن در خصوص اقدامات نظامی نیز ارزشی ندارد.

,

وی، با اشاره به اقدامات اخیر وزیر دقاع آمریکا، اظهار داشت: وی در آخرین سخنان خود بیان کرده که هزینه تقابل نظامی با ایران سرسام آور و غیر قابل جبران بوده و آمریکا قادر به کسب موفقیت در این خصوص نیست چراکه قدرت با انقلاب اسلامی است.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: روحیه و اعتماد مردم سرمایه بسیار ماندگاری است که می توان این موضوع را در عرصه های بزرگداشت دهه فجر پرورانده و اقتدار و سلامت نظام جمهوری اسلامی باید در دهه فجره خوبی به نمایش‌گذاشته شود.

,

وی، تاکید کرد: آذربایجان غربی از ضریب امنیتی بسیار بیشتری نسبت به پایتخت برخودار است در حالی که این موضوع در اذهان همگان کمتر جلوه دارد. این استان با وسعت عظیمی از مرزهای استقراری با امینت قابل توجه برخوردار بوده و هماهنگی و وحدت بسیار خوبی را رقم زده است.

,

سردار شهسواری، عنوان کرد: امنیت بستری برای سایر مولفه ها و بسترهای سرمایه گذاری در استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه