اخبار داغ

اهدای جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت؛

محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیاء دربام نفت ایران/اقدامی که دل ۱۰۰ نوعروس گچسارانی را شاد کرد+تصاویر

محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیاء دربام نفت ایران/اقدامی که دل  ۱۰۰ نوعروس گچسارانی را شاد کرد+تصاویر
قرارگاه محرومیت زدایی خاتم الانبیاء(ص)به جهت کمک به کاهش فقر و محرومیت، تحکیم پیوند مردم با آرمانهای انقلاب اسلامی، اثبات کارآمدی نظام اسلامی و نیز بهبود وضعیت معیشتی مردم به ۱۰۰ نوعروس بی بضاعت گچسارانی جهیزیه اهدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،قرارگاه محرومیت زدایی خاتم الانبیاء(ص)سپاه پاسداران در آیینی به مناسبت دهه کرامت ،جهت کمک به کاهش فقر و محرومیت، تحکیم پیوند مردم با آرمانهای انقلاب اسلامی، اثبات کارآمدی نظام اسلامی، ایجاد بارقه امید و نشاط در مردم، رشد اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مناطق محروم به ۱۰۰ نوعروس بی بضاعت گچسارانی جهیزیه اهدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

, , ,

محمد خادمی،رئیس کمیته امداد خمینی (ره) گچساران در این آئین گفت: کمیته امداد گچساران تاکنون خدمات بسیاری را به مددجویان تحت پوشش این نهاد ارائه داده است که این کمک به محرومین و مستضعفین در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی صورت می پذیرد و قرارگاه خاتم الانبیاءسپاه پاسداران در این جهت با اقدام خداپسندانه خود چراغ خانه ۱۰۰ نوعروس نیازمندگچسارانی را روشن کرد.

,

, , ,

وی تصریح کرد:این کمک‌ها موجب تسریع در امر ازدواج جوانان خواهد شدو امروز به برکت انقلاب اسلامی تفکر بسیجی همچون گذشته به میدان آمده است و سپاه پاسداران در تمام زمینه‌ها در کشور موفق عمل کرده است.

,

, , ,

خادمی افزود:درآیینی جهیزیه ۱۰۰ عروس نیازمند در گچساران توسط قرارگاه محرومیت زدایی خاتم الانبیاء  تهیه و اهدا شد که اقلام این جهیزیه یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تشک، ساعت دیواری، جاروبرقی، ظروف تفلون، قاشق و چنگال، اتو، فرش، تشک و پتو، کتری برقی ، تلویزیون ، کیف فرهنگی ، سرویس غذاخوری و پنکه است.

,

, , , ,

رئیس کمیته امدادگچساران اظهارکرد:22عروس توسط کمیته امداد ، ۲۰ عروس از سوی موسسه خیریه آبشار عاطفه ها و ۳۲ عروس نیز از سوی بهزیستی گچساران برای دریافت این جهیزیه ها معرفی شدندو۲۶ عروس دیگر نیز توسط رابطین قرار گاه خاتم الانبیاء شناسایی شده بودند که این جهیزیه ها در محل کمیته امداد گچساران توزیع شد.

,

, , ,

در ادامه سهیلا باشتویی ،مسئول موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها در گچساران افزود: اهدای این جهیزیه‌ها در قالب طرح محرومیت زدایی صورت گرفته است که این اقدام خداپسندانه سبب تسریع و شکل‌گیری در امر ازدواج بسیاری ازجوانان شده است.

,

, ,

وی گفت:دین مبین اسلام تاکیدات فراوانی به کمک به مستضعفین داشته و دارد چرا که از فلسفه‌های حکومت اسلامی برقراری عدالت اجتماعی است بنابراین توجه به محرومین و مستضعفین در جامعه امری بسیار مهم و ضروری است.

,

, ,

باشتویی اظهارکرد:تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند یک سنت حسنه است و از همکاری و کمک  سپاه پاسداران در عرصه کمک به نیازمندان این شهرستان کمال تقدیر و تشکر را دارم،این ۱۰۰ جهیزیه شامل ۱۶ قلم کالای اساسی و با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیون تومان است.

,

, ,

وی درادامه با اشاره به عملکرد موسسه آبشارعاطفه ها دراین شهرستان تصریح کرد:تامین هزینه های درمان بیماران نیازمند، اهدای کالا به مددجویان، سرکشی به بیماران صعب العلاج، دلجویی از خانواده های مددجو ،تامین هزینه تحصیل نیازمندان، ساخت و تعمیر مسکن مددجویان، اهدای سبد کالا و کمک های نقدی برخی از خدمات این موسسه هستند.

,

, ,

باشتویی تاکیدکرد:برای گسترش امور خیرخواهانه از جمله کمک به ازدواج جوانان نیازمند در این شهرستان ، مشارکت جدی مسئولین و مساعدت های آنان در این زمینه را می طلبد.

,

, ,

گفتنی است آیین جشن ازدواج 100زوج گچسارانی به مناسبت دهه کرامت با حضور معاون فنی و مهندسی قرارگاه خاتم الانبیاء وجمعی از مسئولین محلی در سالن اجتماعات آزادی شرکت نفت وگازگچساران برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه