اخبار داغ

رئیس اتحادیه لاستیک و روغن در گفت‌وگو با «تهران نیوز»:

حواله لاستیک به کامیون‌داران تحویل داده می‌شود

حواله لاستیک به کامیون‌داران تحویل داده می‌شود
رئیس سابق اتحادیه  لاستیک و روغن کشور گفت: حواله یکی از پر مصرفترین لاستیک‌ها به کامیون‌داران تحویل داده می‌شوند که با مراجعه به صنف می‌توانند تحویل بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس سماواتی رئیس سابق اتحادیه  لاستیک و روغن کشور و یکی از با سابقه‌ترین اشخاص در این صنف در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز،  در خصوص افزایش قیمت لاستیک و روغن اظهار کرد: همه چیز را گران می‌کنند و آخرش به گردن واحد صنفی می‌اندازند، همه اجناس 30درصد گران شده از آب معدنی تولید داخل بگیرید تا لاستیک و روغن.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

سماواتی با اشاره به دادن یارانه به کامیون‌داران برای خرید لاستیک افزود: لاستیک گران شده است به خصوص لاستیک‌های وارداتی که برخی از آن‌ها به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند و در این چرخه دلال سود خود را دارد و تنها مصرف کننده است که ضرر می‌کند.

,

وی اضافه کرد: یک بسته از لاستیک‌های مختلف را به صنف دادند و در آن لاستیکی که از همه بیشتر مورد استفاده است را  مشمول حواله کردند اما مابقی آن به صورت آزاد فروخته می‌شود.

,

سماواتی به سختی کامیون‌داران اشاره کرد و گفت: آن‌ها در گرما و سرما در حال کار هستند و مشکلات متعددی دارند که باید به آن‌ها رسیدگی کشود. درد پا بریده را فقط پابریده می‌داند و با دادن حواله برای لاستیک مشکلی حل نمی‌شود.

,

رئیس سابق اتحادیه  لاستیک و روغن به موضوع افزایش 20درصدی دستمزد رانندگان تاکید و خاطرنشان کرد: تورم در مملکت بالا است زمانی که همه چیز 50درصد افزایش پیدا کرده حق راننده کامیون هم هست که دستمزدش افزایش پیدا کند.

,

این اقدام در برخی از استان‌ها در حال انجام است و کامیون‌داران لاستیک خود را به صورت دولتی دریافت می‌کنند.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه