اخبار داغ

خطای واضح/ فتونیوز

خطای واضح/ فتونیوز
رهبر انقلاب اسلامی تصور حل مشکلات کشور با مذاکره یا رابطه با امریکا را خطایی واضح خواندند و افزودند: امریکا با اصل نظام اسلامی مشکل اساسی و مبنایی دارد، ضمن اینکه کشورهای فراوانی در افریقا، آسیا و امریکای لاتین هستند که با امریکا رابطه دارند اما همچنان با مشکلات فراوان دست به گریبانند.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رهبر انقلاب اسلامی تصور حل مشکلات کشور با مذاکره یا رابطه با امریکا را خطایی واضح خواندند و افزودند: امریکا با اصل نظام اسلامی مشکل اساسی و مبنایی دارد، ضمن اینکه کشورهای فراوانی در افریقا، آسیا و امریکای لاتین هستند که با امریکا رابطه دارند اما همچنان با مشکلات فراوان دست به گریبانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


حضرت آیت الله خامنه ای در تبیین دشمنی عمیق امریکا با جمهوری اسلامی خاطرنشان کردند: امریکایی‌ها به دنبال بازگشت به موقعیت و جایگاه خود در ایران قبل از انقلاب هستند و به کمتر از این هم راضی نخواهند شد.
ایشان مخالفت امریکا با «توان هسته ای و قدرت غنی سازی بالا و نیز حضور ایران در منطقه» را ناشی از خصومت عمیق آنها با عناصر اقتدار نظام اسلامی برشمردند و افزودند: حضور منطقه‌ای جزو عناصر قدرت و امنیت ایران است و عقبه راهبردی کشور محسوب می شود، به همین علت دشمنان با آن مخالفند.
رهبر انقلاب با اشاره به بیان مکرر غیرقابل اعتماد بودن امریکا از زبان مسئولان کشور افزودند: بنده از قدیم این نکته را خاطرنشان می کردم که روی حرف و حتی امضای امریکایی‌ها نمی توان حساب کرد، بنابراین مذاکره با امریکا هیچ فایده ای ندارد.

,
,
,
,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه