اخبار داغ

اقدامات مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی برای حل مشکلات کامیون داران/از بیمه تکمیلی و تهیه لاستیک تا افزایش نرخ کرایه حمل و نقل

اقدامات مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی برای حل مشکلات کامیون داران/از بیمه تکمیلی و تهیه لاستیک تا افزایش نرخ کرایه حمل و نقل
در روزهای اخیر با توزیع لاستیک کامیون با نرخ دولتی در برخی استان ها و قول های مساعد برخی مسئولان در راستای حل مطالبات کامیون داران به ویژه قول های ارائه خدمات بیمه ای و افزایش 20درصدی کرایه تا حدودی مشکلات رانندگان در حال مرتفع شدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس اعتراض کامیون داران در کهگیلیویه و بویراحمد همانند دیگر نقاط کشور نسبت به مطالباتشان از جمله اخبار خبرساز در سال 97 بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

این رانندگان نسبت به مسائلی مانند بیمه تکمیلی، گران شدن عوارض و لوازم یدکی و ثابت ماندن نرخ کرایه ها اعتراض داشتند که در هفته ها و روزهای اخیر مسئولان در تلاش هستند تا بتوانند این مشکلات را برطرف کنند و نقشه کسانی که قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند نیز نقش بر آب شود.

,

 

,

در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز مسئولان مربوطه در تلاش هستند تا با فراهم کردن امکانات و مورد نیاز کامیون دارانت و رفع مطالبات آن ها، به این قضیه سروسامان دهند.

,

 

,

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس به برطرف کردن مشکلات کامیون داران و برآورده کردن مطالبات آنان اشاره کرد و گفت: موضوع حل مشکلات کامیون داران باید از سوی مراجع خاص و مربوطه از جمله اداره حمل و نقل حل و فصل شود.

, صبح زاگرس,

 

,

داریوش دیودیده با بیان اینکه این نهاد در زمینه مأموریت های محوله خود در زمینه کامیون داران کوتاهی نخواهد کرد و با جدیت در پی رفع مشکلات آنان است، بیان کرد: یکی از مطالبات کامیون داران تأمین لاستیک کامیون های آنان بود که صنعت و معدن استان این موضوع را حل و فصل کرده است.

,

 

,

مدیرکل صنعت،معدن وتجارت استان ادامه داد: در حال حاضر برخی از قیمت ها افزایش داشته اما سعی کرده ایم حتی الامکان با قیمت مناسب موضوع لاستیک کامیون داران رابا نمایندگی های خاص برطرف کنیم.

,

 

,

همچنین رئیس کانون انجمن های صنفی کارگری رانندگان سواری و کرایه ای بین شهری کشور در گفتگو با صبح زاگرس درباره مشکلات کامیون داران گفت: از اول هفته جاری تا روز گذشته چندین جلسه با وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور، معاونت روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره این مشکلات داشتیم.

, صبح زاگرس,

 

,

عادل اردشیری درباره کسانی که قصد داشتند از این شرایط سوءاستفاده کنند گفت: مخالف هر گونه دخالت و اقدامات این افراد به خاطر نظام جمهوری اسلامی هستیم و جلوی افراد غیر را خواهیم گرفت و با آن ها برخورد خواهیم کرد.

,

 

,

رئیس اتحادیه رانندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان درباره نرخ کرایه ها نیز گفت: در بخش مسافربری بین شهری افزایش 20 درصدی اعمال شد و در بخش کامیون داران بین شهری نیز 20 درصد افزایش کرایه تصویب شد و گوشه ای از مشکلات آن ها حل شد، موارد دیگری از جمله تن بر کیلومتر بود که کارشناسان راهداری در حال پیگیری موضوع هستند.

,

 

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز در گفتگو با صبح زاگرس گفت: در حال حاضر مشکلی در خصوص کامیون داران در سطح کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

, صبح زاگرس,

 علی خوان پایه بیان کرد: مشکلات کلی در سطح کشور برطرف شده است و مشکلات جزئی نیز در استان نداریم و به لحاظ قطعات و نرخ کرایه نیز اقدامات لازم انجام شده است.

,

 

,

بنابراین با توجه به اقداماتی که در سطح کشور و نیز در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است امید میرود که مشکلات کامیون داران به زودی به نقطه صفر برسد و دغدغه این افراد به پایان برسد.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه