اخبار داغ

کاستی‌های استقلال در آستانه شروع لیگ

کاستی‌های استقلال در آستانه شروع لیگ
در حالی که کمتر از یک هفته به آغاز هجدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر باقی است، تیم استقلال همچنان از بلاتکلیفی در نقل و انتقالات و نامشخص بودن وضعیت چند بازیکن کلیدی خود رنج می‌برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخت ترین کار دنیا برای یک مربی این است که کمتر از یک هفته به آغاز یک تورنمنت سنگین و فرسایشی زمان مانده اما هنوز به درستی نداند برای این مسابقات کدام بازیکنان را در اختیار دارد و کدام بازیکنان را در ا ختیار ندارد. به نظر می رسد شفر در حال دست و پنجه نرم کردن با این چالش بزرگ می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شفر ,

جمعه آینده استقلال در اولین هفته از رقابتهای لیگ برتر میزبان پیکان تهران است اما آنها هنوز به درستی نمی توانند از جباروف، تیام، مجید حسینی و روزبه چشمی که قرار است بازیکنان اصلی این تیم باشند صحبت کنند. با کمی اغراق می توان وریا غفوری را هم به این جمع اضافه کرد. 

, استقلال ,

شفر و شاگردانش در اردوی پیش فصل خود در ترکیه حضور دارند و سئوال اینجاست که از این تعداد بازیکنی که در اردوی استانبول هستند چند نفر قرار است در ترکیب ثابت بازی کنند. سئوال را اصلاح می کنیم. در شرایط عادی چه تعدادی از بازیکنان استقلال که در اردو به سر می برند شرایط حضور در ترکیب ثابت این تیم را دارند؟

,

آبی ها بهترین شرایط را در چارچوب دروازه دارند جایی که هر دو دروازه بان اصلی و مدعی این تیم از اولین روز و بدون کوچکترین چالشی در تمرینات حضور داشتند. حسینی و رحمتی خیال شفر و دیگر استقلالی ها را از چارچوب دروازه راحت کرده‌اند و این منطقه از زمین تنها جایی است که آنها دغدغه ای در آن ندارد.

,

در پست دفاع میانی پژمان منتظری که در روسیه حضور داشت و بدون بازی به تهران بازگشت به تازگی به تمرینات این تیم اضافه شده و در کنار محمد دانشگر تمرین می کند. استقلالی ها در این پست نه مجید حسینی را به همراه دارند و نه روزبه چشمی را. یکی به فکر انتقال به ترکیه و دیگری به فکر انتقال به قطر است. حتی اگر امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه بتواند دو مدافع ملی پوشش را راضی به ماندن در این تیم کند آنها باید با کمتر از یک هفته تمرین و بدون حضور در بدنسازی پیش فصل راهی مسابقات شوند.

,

زکی پور و سهرابیان هم خیال شفر را از جناح چپ خط دفاعی راحت کرده اند. ضمن این که آنها در این پست یک خرید حرف و حدیث دار هم کرده اند. جذب میثم تیموری با مصدومیت که شاید بعد از چند ماه شفر در این جناح روی او هم حساب کند.

,

در پست دفاع راست وریا غفوری فعلا آسیب دیده و مشخص نیست به هفته یا هفته های اول لیگ برسد. شاید شفر لیگ را با فرشاد محمدی مهر آغاز کند و یا شاید هم خسرو حیدری کهنه کار را در این منطقه از زمین به کار گیرد. اما واقعیت این است که وریا غفوری در صورت رسیدن به شرایط بازی به دلیل دوری از تمرینات بدنسازی شاید شرایط ایده آلی نداشته باشد.

,

استقلال در فصل نقل و انتقالات بیشترین ضربه را از پست هافبک میانی خورد. امیدهای استقلال یکی راهی بلژیک و دیگری عازم قطر شدند. جباروف بلاتکلیف و دور از تمرینات گروهی است و شجاعیان علاوه بر مصدومیت با مشکل بزرگ دیگری مواجه است چرا که گسترشی ها اصرار دارند او به این تیم بازگردد.

,

استقلال در پست هافبک میانی فرشید اسماعیلی بازیساز را دارد، باقری را حفظ کرد و علی کریمی را هم با حرف و حدیث اضافه کرد. اما آنچه مسلم است کمربند میانی آبی ها باتوجه به رفت و آمدهایی که در این تیم صورت گرفت  نمی تواند به محکمی گذشته باشد. 

,

اما بزرگترین چالش استقلال در آغاز فصل خط حمله این تیم است. آنها در این پست علی قربانی را از دست داده و انصاری را هم کنار گذاشته اند. تیام هم کاملا بلاتکلیف است و هنوز بازگشت یا عدم بازگشت وی به این تیم مشخص نشده است. حتی اگر تیام با آبی پوشان به توافق برسد دوری او از تمرینات و بدنسازی پیش فصل را نمی توان نادیده گرفت.

,

شفر باید در خط حمله تیمش به روح الله باقری که از لیگ یک به این تیم آمده به همراه صیاد منش و سجاد آقایی جوان دل ببندد. چرا که مرتضی آقاخان خرید باتجربه این تیم هم مصدوم است و شرایط بازی ندارد. بزرگترین چالشی که سرمربی استقلال در آغاز فصل با آن مواجه است کمبود بازیکن باتجربه و آماده بازی در خط حمله است.

,
منبع: مهر
, منبع: مهر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه