اخبار داغ

با حضور اصحاب رسانه صورت گرفت؛

شش مصوبه در هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر پاکدشت تصویب شد

شش مصوبه در هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر پاکدشت تصویب شد
جلسه شورای اسلامی شهر پاکدشت جهت بررسی لوایح ارائه شده از سوی شهرداری ، با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از  ارم خبر ؛ جلسه شورای شهر پاکدشت با حضور ۷ عضو از ۹ عضو، شهردار و مشاور شهردار همچنین اصحاب رسانه ظهر امروز در سالن جلسات ساختمان شورا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر,

در این جلسه ۹ لایحه از شهرداری پاکدشت جهت نظر و بررسی به شورای شهر ارائه گردید که پس از دفاعیات پازوکی شهردار پاکدشت دو لایحه رد، یک لایحه جهت اصلاح عودت و شش لایحه  دیگر به تصویب اعضای شورای شهر پاکدشت رسید.

,

از مهمترین مصوبات جلسه می توان به اختصاص ۱۰٫۰۰۰متر زمین جهت اختصاص ساختمان جدید فرمانداری در بلوار سپاه همچنین اختصاص بودجه برای ساختمان ناحیه ۵ شهرداری پاکدشت اشاره داشت.

,

در حاشیه جلسه احسان کوچکعلی رئیس شورای شهر پاکدشت درباره ساخت مجتمع تجاری میدان آزادگان گفت: توافقنامه ای در این رابطه به شورای شهر جهت بررسی و تصویب ارائه می گردد که در آن سهم حوزه علمیه ۴۷ درصد و سهم شهرداری ۵۳ درصد است و دفتر امام جمعه از سهم خود هزینه پیمانکار را پرداخت می نماید.

,

درهمین راستا داریوش پازوکی شهردار پاکدشت بیان داشت: بجز صحبت هایی که در شبکه های اجتماعی صورت گرفته هیچ فشاری روی بنده نیست و جابجایی ساختمان حوزه علمیه سابق در میدان آزادگان از اهداف بزرگ اعضای شورای شهر پاکدشت است.

,

شهردار پاکدشت ضمن ابراز ناراحتی درخصوص هجمه های وارد شده به امام جمعه پاکدشت اظهار داشت: شهرداری با هیئت امنای حوزه علمیه مشارکت می کنند و در سهم شهرداری  مبحث آزاد سازی خیابان شهید اصغر محمدی و خیابان ولیعصر دیده شده است.

,

پازوکی در پایان به قانونی بودن فعالیت های دفتر امام جمعه تا کنون اذعان و تصریح کرد: به علت پاکسازی پی ریزی قدیمی که در زیر ساختمان حوزه علمیه وجود داشت مجوز این فعالیت توسط شهرداری پاکدشت صادر و پس از آن هیچ گونه اقدام دیگری صورت نگرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه