اخبار داغ

کارگاه خیاطی با ایجاد ۵۰ اشتغال برای زنان سرپرست خانوار در بروجرد افتتاح شد

کارگاه خیاطی با ایجاد ۵۰ اشتغال برای زنان سرپرست خانوار در بروجرد افتتاح شد
کارگاه خیاطی با همت بسیج سازندگی و با ایجاد ۵۰شغل برای زنان سرپرست خانوار در بروجرد افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک سرهنگ مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در این مراسم گفت: برای افتتاح این کارگاه ۳۰۰میلیون تومان هزینه شده که با راه اندازی این کارگاه برای ۵۰نفر از زنان سرپرست خانوار شغل ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

 

,

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های سپاه که به همت بسیج سازندگی انجام می شود اعطای تسهیلات در راستای ایجاد شغل است که سال گذشته ۱۱۵شغل ایجاد شد و امسال برنامه ریزی شده تا ۳۰۰ شغل ایجاد شود.

,

 

,

سوری با اشاره به مناطق آسیب پذیر افزود: در شهرستان بروجرد ۱۱محله آسیب پذیر وجرد دارد که حدود ۱۰۰هزار نفر در این محله ها زندگی می کنند و مهمترین آسیب در این مناطق اعتیاد و طلاق است.

,


به گفته وی تا کنون دراین محله ها ۷۰ منزل مسکونی ساخته شده و با همکاری و تلاش سایر مدیران در بخش های مختلف می توان مشکلات را در این مناطق کاهش داد.

,
,

 

,

در ادامه "عباس گودرزی" نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان باید در بین مردم باشند تا بتوانند مشکلات را از نزدیک شناسایی و برای رفع انها اقدام نمایند.

,

 

,

وی اضافه کرد: باید با روحیه جهادی برای رفع موانع و مشکلات گام برداریم و تا حد امکان مسیر را برای صدور مجوز کوتاه کنیم چرا که در شرایط فعلی باید با روحیه انقلابی کار کنیم.

,

 

,

در ادامه "عیسی منصوری" معاون وزیر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس آخرین گزارش از سامانه کارا ۶۰۰۰میلیارد تومان منابع در اختیار داشتیم و تا کنون کمیته های فنی بیش از 10هزار میلیارد تومان طرح به بانکها معرفی کرده اند.

,

 

,

وی اضافه کرد: همچنین ۳۲۰۰میلیارد تومان بانکها انعقاد قرارداد انجام داده اند و در تلاش هستیم تا با رفع موانع و مشکلات بتوانیم روند اعطای تسهیلات را تسهیل کنیم تا متقاضیان سریعتر تسهیلات را دریافت و برای اشتغال و تولید اقدام نمایند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه