اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

توزیع کننده مواد مخدر در دام پلیس زنجان گرفتار شد/ سه دستگاه‌ خودرو حامل قاچاق کالا در زنجان توقیف شد

توزیع کننده مواد مخدر در دام پلیس زنجان گرفتار شد/ سه دستگاه‌ خودرو حامل قاچاق کالا در زنجان توقیف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف کالای قاچاق میلیارد د زنجان گفت: در عملیات سه دستگاه‌ خودرو حامل قاچاق کالا در زنجان توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد ریال توسط ماموران پلیس خدابنده خبر داد اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده موفق شدند 3 دستگاه خودرو را در محور بیجار به قیدار شناسایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: ماموران با ایجاد ایست و بازرسی در این محورها 3 دستگاه خودرو را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

,

کردلو خاطر نشان کرد: ماموران پس از توقیف این خودروها در بازرسی از آن 2 دستگاه ماشین ظرفشویی ، 130عدد هندزفری بی سیم ، 66 دستگاه گوشی تلفن همراه سامسونگ و 120 کیسه کود شیمیایی اوره قاچاق را کشف کردند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از یک میلیارد ریال است، گفت : 3 متهم دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند.

,

کردلو در پایان اظهار داشت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد واین فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد .

,

کشف بیش از یک کیلوگرم تریاک ازسودا گر مرگ در زنجان

, کشف بیش از یک کیلوگرم تریاک ازسودا گر مرگ در زنجان, کشف بیش از یک کیلوگرم تریاک ازسودا گر مرگ در زنجان,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با همکاری عوامل کلانتری 11 زنجان از یک سوداگر مرگ خبر داد.

,

وی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان زنجان ازفعالیت یک قاچاقچی درزمینه تهیه وتوزیع موادمخدرمطلع وموضوع رادردستور کارقراردادند.

,

کردلو افزود: پس از هماهنگی های به عمل آمده ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به محل اختفای متهم درداخل شهر اعزام ومتهم رادستگیر نمودند.

,

وی گفت: ماموران در بازرسی از محل ومخفیگاه متهم مقدار یک کیلو و 515 گرم موادمخدرازنوع تریاک کشف کردند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد ازمردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات درخصوص مواد مخدر را از طریق تلفن

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه