اخبار داغ

جدیدترین حکمی که در فارابی زده شد

جدیدترین حکمی که در فارابی زده شد
«سید مهدی سجادی» در حکمی از سوی رییس سازمان سینمایی و رئیس هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی به عنوان خزانه‌دار این بنیاد منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در حکم سید مهدی سجادی که از سوی محمد مهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی و رییس هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی صادر شده آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به استناد بند ۲ – الف - ۲ اساسنامه و با توجه به مصوبه مورخ 16 تیر ماه هیات امنا، به موجب این حکم به عنوان خزانه دار بنیاد سینمایی فارابی منصوب میشوید.

,

ساماندهی و برقراری انضباط مالی و اداری بر اساس مصوبات هیات امناء، حفظ و حراست از اموال و داراییهای بنیاد، به روز رسانی و اجرای دقیق ضوابط مالی و اداری، رعایت صرفه و صلاح بنیاد و ارائه گزارش دورهای از جمله وظایف دارای اولویت جنابعالی است که با تعامل و همکاری اعضای هیات عامل و دیگر بخشهای بنیاد باید پیگیری شود.

,

توفیق جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.»

,

«سید مهدی سجادی» دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته حسابداری و دانشجوی دکترا در همین رشته است. از جمله سوابق کاری وی می‌توان به ذیحساب مرکز خدمات حوزههای علمیه، معاون اداری مالی مرکز خدمات حوزههای علمیه، معاون اداری مالی سازمان سما- دانشگاه آزاد اسلامی، عضویت در کمیته حسابرسی دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور مالی و اداری بنیاد بین الملل علوم وحیانی اِسرا اشاره کرد.

,

 

,

انتهای پیام 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه