اخبار داغ

دعوت محیط‌بانان از بیرانوند برای "همیاری در محیط زیست"

دعوت محیط‌بانان از بیرانوند برای "همیاری در محیط زیست"
در آستانه روز ملی محیط‌بان، علیرضا بیرانوند-دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشور- با تعدادی از محیط‌بانان دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آستانه روز ملی محیط‌بان، تعدادی از محیط‌بانان کشور میهمان ایسنا بودند، در بخش ابتدایی این میزگرد، علیرضا بیرانوند - دروازه‌بان تیم ملی - که درخشش خوبی هم در بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ داشت با حضور در جمع محیط‌بانان نسبت به ضرورت حفظ محیط زیست تاکید کرد و محیط بانان نیز با تقدیر از زحمات این ورزشکار ملی از وی دعوت کردند که به عنوان همیار محیط زیست آنها در این مسیر همراهی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محیط‌بان مسعود صمدیه در این دیدار با بیان اینکه محیط زیست برای همه شهروندان است، گفت: اکثر جوانان در فضای مجازی حضور دارند و اخبار مربوط به ورزشکاران را دنبال می‌کنند. بنابراین ورزشکاران نقش الگو برای جوانان دارند.

,

وی با اشاره به تاثیر اجتماعی حمایت ورزشکاران از محیط زیست اظهار کرد: دیدار بیرانوند با محیط‌بانان قطعا برد تبلیغاتی خوبی برای محیط زیست دارد به عنوان مثال شکارچی که ورزش فوتبال را دوست دارد و هوادار علیرضا بیرانوند است؛ وقتی می‌بینید که این بازیکن هوادار محیط زیست است این موضوع در برخورد و نگاه او نسبت به محیط زیست تاثیر خواهد گذاشت.

,

این محیط‌بان باسابقه منطقه طالقان ادامه داد: علیرضا بیرانوند عکسی با لباس محیط‌بانی گرفت. قطعا این کار در سطح دنیا هم برای این بازیکن خوب کشورمان و هم محیط زیست بار مثبتی ایجاد می‌کند. در دنیا می‌گویند این ورزشکار با رنجرها عکس گرفته است و در ایران هم می‌گویند که حامی محیط‌بانان و محیط زیست است.

,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه