اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

واگذاری 450 حلقه لاستیک حواله‌ای به رانندگان جاده‌های گلستان

واگذاری 450 حلقه لاستیک حواله‌ای به رانندگان جاده‌های گلستان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به آغاز طرح تامین و توزیع لاستیک ناوگان جاده‌ای از نیمه دوم تیرماه‌جاری در استان، اعلام کرد: طی هفته گذشته 450 حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی برای ناوگان سنگین جاده‌ای استان در مراکز پیش بینی‌شده‌ توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ "مهدی میقانی" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان انواع لاستیک‌های توزیع شده را از نوع تولیدات داخلی بیان‌کرد و گفت:حوالجات صادره از طریق پنج عامل فروش رسمی استان دریافت می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛ ,

این مقام مسوول در گلستان خاطرنشان‌کرد: رانندگان و مالکین ناوگان جاده‌ای غرب استان برای دریافت حواله لاستیک به پایانه مسافربری شهرستان گرگان‌ و رانندگان و مالکین ناوگان جاده‌ای شرق استان باید به اداره راهداری‌وحمل‌ونقل‌جاده‌ای شهرستان گنبدکاووس مراجعه کنند.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ادامه‌داد: با توجه به تقاضای روزافزون رانندگان و مالکین ناوگان؛ اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت وتشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل و عاملین فروش،در حال‌پیگیری برای افزایش تنوع و تعداد عوامل توزیع لاستیک در سطح استان می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه