اخبار داغ

هندبال قهرمانی جوانان آسیا- عمان؛

تساوی تیم ایران مقابل قطر/ برد مقابل عربستان تنها راه صعود

تساوی تیم ایران مقابل قطر/ برد مقابل عربستان تنها راه صعود
دومین دیدار تیم هندبال جوانان کشورمان در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه تساوی برابر قطر به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در ادامه شانزدهمین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان آسیا در بخش مردان، عصر امروز شنبه ۳۰ تیرماه تیم جوانان کشورمان در دومین دیدار مرحله دوم به مصاف تیم  قطر رفت که این مسابقه در نهایت با تساوی به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این دیدار که برای هر دو تیم از نظر کسب امتیاز اهمیت داشت، تلاش بازیکنان با نتیجه تساوی ۱۱ به  ۱۱ در نیمه اول به پایان رسید. در پایان وقت قانونی بازی هر دو تیم با نتیجه تساوی ۲۶ بر ۲۶ رضایت دادند. 

,

هندبالیست های کشورمان روز گذشته نیز در مسابقه اول خود با نتیجه ۱۹ بر ۱۹ برابر ژاپن به تساوی رسیده بودند. فردا در آخرین مسابقه مرحله دوم تیم ایران با تیم عربستان مسابقه خواهد داد که برای صعود به جمع چهار تیم نیازمند برد برابر این تیم می باشد. 

,

اما صعود هندبالیست های جوان به جمع چهار تیم با کسب این دو تساوی به اما و اگر رسیده و باید دید در کنار نتیجه فردای تیم ایران، رقبا نیز در دو بازی دیگر چه نتیجه ای بدست خواهند آورد.

,

تیم ایران در مرحله گروهی تیم های یمن، هند و عمان را با اختلاف گل زیاد مغلوب کرده بود و به عنوان صدرنشین راهی دور دوم شد. در مرحله یک چهارم نهایی، ایران در گروه دوم در کنار تیم های ژاپن، قطر و عربستان قرار دارد. دو تیم از این گروه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب خواهند کرد. 

,

شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در بخش پسران از ۲۵ تیر ماه الی هشتم مردادماه در عمان برگزار می شود. این رقابتها جنبه انتخابی رقابتهای قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۹ را دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه