اخبار داغ

فرماندار سردشت:

شورای فرهنگ عمومی ماهیت تبادل نظر و هم اندیشی دارد

شورای فرهنگ عمومی ماهیت تبادل نظر و هم اندیشی دارد
فرماندار سردشت جلسات شورای فرهنگ عمومی را جزو مهم ترین جلسات شهرستانی برشمرد و گفت: این شورا به خاطر داشتن ماهیت تبادل نظر، مشاوره، مذاکره و هم اندیشی از مهم ترین و همچنین در خصوص نحوه برگزاری، یکی از منظم ترین جلسات شهرستانی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، نژاد جهانی امروز در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که با موضوعیت “عفاف و حجاب” در سالن اجتماعات فرمانداری سردشت برگزار شد، افزود: شاید برخی مواقع ماحصل جلسات نتایج ملموسی در جامعه نداشته باشد اما دغدغه های فرهنگی تبیین و به تبع آن گام هایی برداشته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرماندار سردشت بیان کرد: فرهنگ یکی از مؤلفه های تاثیرگذار در حوزه های مختلف بوده ‌و رکن اساسی در ایجاد و تقویت بسترهای توسعه ای و زیربنای است.

,

امام جمعه سردشت و رئیس شورای فرهنگ عمومی نیز در این جلسه گفت: عفاف و حجاب در پوشش، گویش و منش نمود پیدا کرده و باید در هر سه مقوله رعایت و اجرا شود.

,

ماموستا محمد واوی با اشاره به فرهنگ اصیل منطقه تصریح کرد: ما پیشینه فرهنگی غنی و اصیلی در حوزه عفاف و حجاب داریم و باید برای احیای آن اقدام جدی صورت گیرد.

,

وی ادامه داد: در شورای فرهنگ عمومی برای احیای فرهنگ ‌‌و پوشش اصیل منطقه از نظرات و ‌مشاوره اقشار مختلف مردم بویژه جوانان استقبال می کنیم.

,

وی تاکید کرد: سرفصل برنامه های شورای فرهنگ عمومی در ابتدای سال تعریف گردد و در طول سال برنامه ریزی لازم برای اجرا و عملیاتی کردن آنها انجام گیرد.

,

در ادامه جلسه هر یک از اعضا بحث و تبادل نظر پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه