اخبار داغ

مسئول دفتر کانون خادمیاران آستان قدس رضوی جنوب آذربایجان غربی:

ارائه خدمات متنوع توسط نمایندگی آستان قدس رضوی/رسیدگی به محرومان، مهم ترین رسالت ما است

ارائه خدمات متنوع توسط نمایندگی آستان قدس رضوی/رسیدگی به محرومان، مهم ترین رسالت ما است
مسئول دفتر کانون خادمیاران آستان قدس رضوی جنوب آذربایجان غربی گفت: هم اکنون ۴۵۰ نفر خادمیار در میاندوآب داریم که در این طرح ثبت نام کرده اند و روز به روز نیز بر تعداد این افراد اضافه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حمید رضا قنبری امروز در جمع خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به ایجاد دفتر کانون خادمیاران آستان قدس رضوی جنوب آذربایجان غربی در میاندوآب از آذر ماه سال ۹۶، اظهار کرد:  امروزآستان قدس رضوی با دو رویکرد محرومیت زدایی و فرهنگی با برپایی کانون های مختلف درسطح شهرها اقدامات ویژه ای را دراین زمینه آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مسئول دفتر کانون خادمیاران آستان قدس رضوی جنوب آذربایجان غربی افزود: هم اکنون ۴۵۰ نفر خادمیار در میاندوآب داریم که در این طرح ثبت نام کرده اند و روز به روز نیز بر تعداد این افراد اضافه می شود و از سایر علاقمندان و شیفتگان آقا علی بن موسی الرضا(ع) می خواهیم که با مراجعه به دفاتر نمایندگی کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در این کانون ثبت نام و پس از طی مراحل و کسب صلاحیت لازم به عنوان خادمیار افتخاری به مشهد مقدس اعزام می شوند.

,

وی با اشاره به اینکه پس از این کانون ها زمینه فعالیت های فرهنگی و محرومیت زدایی آستان قدس رضوی در مساجد نیز فراهم می شود، گفت: کانون خادمیاران آستان قدس رضوی در مدتی که در شهرستان میاندوآب راه اندازی شده است، اقدامات خوبی را در زمینه درمان بیماران، ساخت و ساز مسکن، اهدای وام، تامین جهازیه و تهیه و توزیع بسته های کالایی به مستمندان و نیز برنامه های فرهنگی و مناسبتی مانند برپایی ایستگاه صلواتی ارائه کرده است.

,

قنبری تصریح کرد: در حدود شش ماه که از راه اندازی این دفتر در میاندوآب می گذرد، برای ۱۲ دانش آموز خدمات تحصیلی، دو سری جهازیه، معرفی ۱۷ بیمار نیازمند به پزشک متخصص  و ۲۵۰ بسته کالایی به طور متوسط به ارزش ۲۰۰ هزار تومان به نیازمندان خدمات ارائه شده است.

,

مسئول دفتر کانون خادمیاران آستان قدس رضوی جنوب آذربایجان غربی با اشاره به اینکه با همکاری خیرین ۱۵۰ دست لباس نیز تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است، اظهار کرد: از خیرین شهرستان درخواست همکاری بیشتری داریم تا در راستای خدمات رسانی گسترده و بهتر در خدمت نیازمندان باشیم.

,

وی با بیان اینکه با هزینه ناچیزی، علاقمندان توسط این دفتر به زیارت آقا علی بن موسی الرضا(ع) اعزام می شوند، گفت: هم چنین این دفتر آمادگی دریافت نذورات مردمی و ارسال آن به حرم امام رضا(ع) را دارد و مردم عزیز می توانند با مراجعه به این دفتر، نذورات خود را ادا نمایند.

,

قنبری با اشاره به فعالیت ۱۳ پزشک خادمیار به صورت نیکوکاری با این دفتر، افزود: در این زمینه از مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب و سایر پزشکان به خاطر پذیرش بیماران تقدیر و تشکر را داریم که افراد معرفی شده را به صورت رایگان ویزیت می کنند.

,

مسئول دفتر کانون خادمیاران آستان قدس رضوی جنوب آذربایجان غربی هم چنین با تقدیر از حمایت های معنوی امام جمعه میاندوآب، گفت: از تمامی کسانی که یار و یاور ما بوده و در راستای شناسایی و دستگیری از نیازمندان، یاریگر ما بوده اند، تقدیر و تشکر را داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه