اخبار داغ

آسفالت ۷۵۰۰ کیلومتر از جاده های روستایی کشور

آسفالت ۷۵۰۰ کیلومتر از جاده های روستایی کشور
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از جاده های روستایی کشور طی سه سال گذشته آسفالت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ محمدرضا شاملو  معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شامگاه شنبه در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری  از تقویت فعالیت های گردشگری در روستاهای کشور خبر داد و گفت: طبق ماده 99 قانون برنامه ششم توسعه مقرر شده تا برای 300 روستای کشور که دارای بافت تاریخی است، طرح گردشگری تهیه شود.

شاملو تصریح کرد: تقویت فعالیت های گردشگری نه تنها در شکوفایی ظرفیت های روستایی موثر است بلکه می تواند برای روستاییان درآمدزایی کند و در توانمندسازی آنها موثر باشد.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: در همین راستا تسهیلات 250 میلیون ریالی با کارمزد 5 درصد به روستاییان اختصاص می یابد.

شاملو با تاکید بر مشارکت دهی روساییان در پیشبرد امور روستاها اظهار داشت: برای پیشبرد بهتر امور روستاها باید نقش مردم در انجام امورشان بیشتر شود.

وی با بیان اینکه حجم ساخت و سازهای غیرقانونی در روستاها بالاست، گفت: باید با این ساخت و سازها طبق قانون برخورد و برای روستاهایی که در حریم رودخانه ها قرار گرفته اند، سیستم دفع فاضلاب تعبیه شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست اظهار داشت: توزیع اعتبارات استان به روستاها متناسب با مزیت نسبی هر شهرستان انجام می گیرد.
اقبال عباسی افزود: همچنین در تخصیص وام های روستایی تمرکز بر مناطق در اولویت قرار دارد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه