اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل:

کرایه کامیونداران 20 درصد افزایش می‎یابد/ 10 شرکت حمل نقل متخلف شناسایی شدند

کرایه کامیونداران 20 درصد افزایش می‎یابد/ 10 شرکت حمل نقل متخلف شناسایی شدند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به دنبال بررسی مشکلات کامیونداران و برای حمایت از این زحمتکشان حمل و نقل جاده ای در استان، کرایه همه کامیونداران 20 درصد افزایش می یابد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی رحمتی شامگاه در  حاشیه جلسه انجمن شرکت‌های حمل و نقل در اردبیل به سبلان‌ما، اظهار داشت: 10 شرکت متخلف در حمل و نقل جاده ای استان شناسایی شده اند و بزودی اعمال قانون می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی باشاره به اینکه در 2 ماه گذشته به تخلفات 10 شرکت حمل و نقل بخاطر عدم پرداخت کرایه و دریافت کمیسیون اضافی با فوریت در کمیسیون ویژه رسیدگی و اعمال قانون شدند افزود:حل مشکلات بیمه، راه‌اندازی سامانه پیگیری شکایات 141 و توزیع لوازم یدکی از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت را از جمله اقدامات مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای برطرف‌سازی مشکلات رانندگان شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافری در سطح استان اردبیل می باشد.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابه‌جایی سالانه 3 میلیون تن بار در استان خبر داد و تصریح کرد: 87 شرکت حمل و نقل کالا با بیش از 7 هزار خودرو و 11 هزار نفر راننده در بخش حمل و نقل استان فعالیت می‌کنند که در این راستا نیاز است تا شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافربری نهایت تلاش را در رضایت رانندگان و جلب همکاری و تعامل آنان به کار گیرند.

,

رحمتی بر حمایت و تکریم صاحبان کالا، حل درخواست‌های قانونی رانندگان و برنامه‌ریزی در جهت الکترونیکی کردن نوبت دهی و اعلام بار در استان تاکید کرد و گفت: مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر کشور با روحیه جهادی و انقلابی تلاش می‌کنند تا مشکلات رانندگان را برطرف کنند و به هیچ شخص،گروه، سودجویان و دشمنانی که قصد برهم زدن آرامش عمومی و ایجاد اختلال در سیستم حمل و نقل را دارند اجازه انجام چنین کاری را نخواهد داد.

,

وی ضمن تاکید بر همکاری و تعامل همه جانبه انجمن‌ها و شرکت‌ها با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای حل مسائل و درخواست‌های قانونی رانندگان افزود: با تلاش فعالان بخش حمل و نقل در سه ماه اول سال جاری 850 هزار تن بار در استان اردبیل جابجا شد.

,

رحمتی از تعطیلی یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی در اردبیل خبر داد و بیان کرد: در راستای رسیدگی به تخلفات شرکت‌های متخلف شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس در اردبیل تعطیل شد.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اهمیت هوشیاری و آگاهی رانندگان در رابطه با تخلفات شرکتهای حمل و نقل اظهار کرد: در این حوزه رانندگان می‌توانند هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه‌های 141، شهراه، نمایندگی‌های مستقر در شهرک حمل و نقل، پایانه‌های شهری و تلفن 33743799 جهت بررسی و رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در 2 ماه گذشته تعداد 10 شرکت متخلف در حوزه حمل و نقل در سطح استان اردبیل رسیدگی و اعمال قانون شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه