اخبار داغ

یکه تازی ایرلاین های بوشهر در افزایش نرخ بلیت های پرواز

یکه تازی ایرلاین های بوشهر در افزایش نرخ بلیت های پرواز
مسافران پروازهای بوشهر،تهران و بالعکس از نبود نظارت جامع عامل یکه تازی در افزایس نرخ بلیت پروازهای این مسیرابراز نگرانی و نارضایتی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ آزادسازی قیمت بلیط هواپیما چند سالی است که بازار حمل ونقل هوایی کشور را با مشکلاتی اساسی رو به رو کرده است و ۵ درصد از جمعیت کشور که از هواپیما برای مسافرت های خود استفاده میکنند، با نزدیک شدن به تعطیلیهای چند روزه باید برای انجام سفرهای هوایی خود هزینه بیشتری را پرداخت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

چندماه پیش فقط تاخیر مکرر و طولانی پروازها بود که باعث آزار و اعتراض مسافران می شد اما در ماههای اخیر افزایش بی‌رویه و بدون ضابطه قیمت پروازهای داخلی نیز مضاعف شده است.

,

مسافران پروازهای بوشهر - تهران و بالعکس بر این باورند که انحصاری بودن و نبود رقیب و نظارت جامع عامل یکه تازی در افزایس نرخ بلیت پروازهای این مسیر و نگرانی و نارضایتی شده است.

,

باید اینگونه گفت که تا چند ماه پیش فقط تاخیر مکرر و طولانی مدت پروازها بود که باعث آزار و اعتراض مسافران بوشهری  می شد اما در ماه های اخیر افزایش بی رویه و بدون ضابطه قیمت پروازهای داخلی نیز مضاعف شده و فشار غیرقابل تحملی را بر آنها وارد کرده است.

,

, ,

در برخی مواقع نرخ بلیت بوشهر به تهران از قیمت پرواز تهران - دبی و برخی کشورهای همسایه گران تر شده است که با هدف کاهش قیمت بلیت پرواز ها حضور ایرلاین های معتبر و موفق درخطوط پروازی بوشهر ضروری است که متاسفانه این نوع پروازدر این فرودگاه اتفاق نمی افتد.

,

می توان اینگونه گفت که شرایط خاص بندر بوشهر و وجود گمرک، بندر، نیروگاه اتمی، شرکت های بازرگانی و نفتی و توریستی بودن بندر بوشهر تعداد قابل توجهی از آنها هواپیما را به عنوان وسیله حمل و نقل و مسافرت برمی گزینند. و مسافران این مسیر از کاهش پروازهای برخی شرکت‌های هواپیمایی معتبر و اسم و رسم دار که از نظر سطح کیفی خدمات، از دیگر شرکت‌های هواپیمایی وضعیت مطلوب تری دارند گلایه مند هستند زیرا این مشکل افزایش نرخ بلیت پروازها را به دنبال داشته است.

,

یک شهروند بوشهری گفت: یکبار بلیت پرواز بوشهر به تهران را با نرخ پنج میلیون و 300 هزار ریال خریداری کردم زیرا برای رسیدن به امتحان در تهران ناگزیر به تن دادن به این گرانی شدم.

,

وی گفت: این افزایش نرخ بلیت هواپیما تنها برای بوشهر وجود دارد و مسافران پروازهای دیگر استان ها با چنین مشکلاتی روبرو نیستند

,

امیدواریم مدیران و نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی زمینه حضور همه ایرلاین های معتبر و موفق را در مسیرهای پروازی بوشهر به دیگر نقاط کشور و خارج فراهم کنند تا با رقابتی شدن فعالیت های این شرکت ها در بوشهر باعث کاهش قیمت بلیت پروازها شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه