اخبار داغ

واکنش نماینده مردم کرج به حواشی انتخاب شهردار؛

عدم انتخاب شهردار، پروژه های داخل شهر را متوقف کرده است/ نباید تفکر و فرصت سوزی اعضای شورا به شهر ضربه بزند

عدم انتخاب شهردار، پروژه های داخل شهر را متوقف کرده است/ نباید تفکر و فرصت سوزی اعضای شورا به شهر ضربه بزند
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی: شورا 3 ماه زمان را از دست داده است، اگر چه کرج سرپرست شهرداری داشت اما امور زیربنایی نیازمند حضور شهردار برای پذیرفتن مسئولیت کار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به حواشی انتخاب شهردار کرج واکنش نشان داد و روز گذشته (30 تیر) در رادیو البرز گفت: شورای شهر کرج پس از استعفای نصیری، مسیر انتخاب را به سمت یک گزینه برد، لذا با توجه به حساسیت این کرسی استعلام از دستگاه های امنیتی صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

محمد جواد کولیوند افزود: گزینه مذکور پس از رفت و آمدهای متعدد نتوانست تصدی شهرداری کرج را بر عهده بگیرد، لذا عملا ما 5 هفته را از دست دادیم، پس از آن در رویه ای جدید اسامی 19 نفر ارائه شد تا اگر فرد مذکور نتوانست تصدی شهرداری را بر عهده بگیرد، شهردار از بین این 19 نفر انتخاب شودوی اظهار داشت: پس از رای گیری بین اعضای شورای شهر کرج، 4 نفر به مرحله ارائه برنامه راه یافتند که شامل احمدی نژاد سرپرست فعلی شهرداری کرج، مقدس زاده، ترکاشوند و فرج الله ایلیات است.

,

نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد: این 4 نفر باید امروز برنامه های خود را ارائه دهند، البته گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه آقای مقدسی زاده بازنشسته بوده و در اصفهان حضور دارد و با قانون جدید مجلس بحضور وی بعید خواهد بود.کولیوند گفت: شهردار کرج باید مدرک فوق لیسانس مرتبط داشته باشد و اگر لیسانس داشته باشد باید 5 سال سابقه شهرداری داشته باشد تا بتواند بر کرسی شهرداری بنشیند و کلانشهر کرج را مدیریت کند.

,

وی افزود: شورا 3 ماه زمان را از دست داده است، اگر چه کرج سرپرست شهرداری داشت اما امور زیربنایی نیازمند حضور شهردار برای پذیرفتن مسئولیت کار است چرا که رینگ شمالی البرز و پروژه های داخل شهری متوقف شده است و حرکت قطار شهری ما اگر چه آغاز شده است اما سرعت بالایی ندارد.کولیوند اظهار داشت: نگاه ما این است که اعضای شورا از پوسته کنونی خارج شوند چرا که مردم از آنها توقع دارند، متاسفانه اتفاقات اخیر در شورا درس عبرت است، لذا باید این یک سال اخیری که با مشکل مواجه شدیم جبران شود.

,

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خاتمه تصریح کرد: در شورا تفکرات مختلف وجود دارد، گروه اکثریت و اقلیت خواسته ها و تاثیرگذاری دارند اما اگر تفکر آنها به شهر ضربه بزند باید حداقل ها را بپذیرند چرا که با جابجایی قیمت ها و ... جبران این یکسال کار آسانی نخواهد بود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه